نهایی شدن ثبت نام ١٩٩٥ داوطلب شوراها در استان تهران

سیاسی/ انتخابات 604e2b3acc020_2021-03-14_18-56 رییس ستاد انتخابات استان تهران از نهایی شدن ثبت نام ١٩٩٥ داوطلب شوراها در استان تهران خبر داد.

شکرالله حسن بیگی در تشریح ثبت نامی های ششمین دوره شوراهای شهر استان تهران گفت: از ٢٠ اسفند ماه یعنی اغاز ثبت نام داوطلبین تاکنون ثبت نام ١٩٩٥ نفر نهایی شده است که از این تعداد ٦٢٢ نفر داوطلب برای شهر تهران است که بیشترین داوطلبان را در استان تهران به خود اختصاص داده است.

وی افزود: فیروزکوه نیز با ١٤ داوطلب کمترین میزان داوطلبین را در استان تهران داشته است.

وی تاکید کرد: امروز ثبت نام ٧١٩ نفر داوطلب نهایی شد که از این تعداد ٥٢ درصد باحضور در فرمانداری ها حضوری ثبت نام کرده اند، ١٠ درصد در پیشخوان دولت، ١٩ درصد از طریق رایانه و ١٩ درصد هم از طریق موبایل ثبت نام کرده اند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

پرداخت تفاوت متناسب سازی حقوق بازنشستگان مشاغل سخت و زیان آور از فردا

ی مارس 14 , 2021
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: تفاوت ترمیم متناسب سازی حقوق بازنشستگان مشمول قانون سخت و زیان آور از فردا پرداخت می‌شود. دکتر مصطفی سالاری افزود: براساس وعده‌ای که پیش از این داده شده بود پس از اخذ مجوزهای قانونی، سازمان تأمین اجتماعی از فردا تفاوت ترمیم متناسب سازی را به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000