شورای نگهبان ۲۰ ایراد به لایحه بودجه ۱۴۰۰ گرفته است

سیاسی/ مجلس 604dab05895e2_2021-03-14_09-49 عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: شورای نگهبان در سال ۹۷، ۱۳ ایراد و در سال ۹۸، ۱۹ ایراد و در سال ۱۴۰۰، ۲۰ ایراد به لوایح بودجه گرفته است.

احمد امیرآبادی فراهانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 24 اسفند) مجلس شورای اسلامی و در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق بودجه در مورد ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه 1400 اظهار داشت: شورای نگهبان به لایحه بودجه سال 97 ، 13 ایراد و به لایحه بودجه سال 98، 19 ایراد و به لایحه بودجه 1400 ، 20 ایراد گرفته است. لذا این میزان ایرادات در سال‌های مختلف مانند هم بوده است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: مواردی که قرار است مورد بررسی قرار گیرد، رفع ابهام است که توسط کمیسیون تلفیق ارسال شده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اختصاص یک میلیون تومان سهام بورس به متولدین ۱۴۰۰

ی مارس 14 , 2021
نمایندگان مجلس، دولت را مکلف کردند که مبلغ یک میلیون تومان را صرفاً جهت خرید واحدهای صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس به نام فرزندان متولد ۱۴۰۰ اختصاص دهد. نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۴ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی گزارش کمیسیون تلفیق لایحه بودجه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000