غافلگیری دستگاه‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی از شیوه پیروزی السنوار

سیاسی/ بین الملل 604cf68805404_604cf68805407 روزنامه عبری زبان هاآرتص نوشت که دستگاه‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی از دشواری‌هایی که السنوار در رسیدن به ریاست دفتر سیاسی جنبش حماس در غزه با آن مواجه شد، غافلگیر شدند.

این روزنامه نوشت، دستگاه‌های اطلاعاتی اسرائیل پیش‌بینی نکرده بودند که یحیی السنوار به چهار دور برای رسیدن به ریاست دفتر سیاسی حماس نیاز داشته باشد.

این غافلگیری حکایت از این دارد که دستگاه‌های اطلاعاتی اسرائیلی و بین‌المللی قادر نبوده‌اند کدهای حماس و روابط داخلی در این جنبش را شناسایی کنند که این مساله باعث شده است الگوی جدید و متمایزی در غزه شکل بگیرد، همچنین مقاومت خلاقیت‌های متعددی را در تمامی جوانب سیاسی و امنیتی نشان داده است.

این روزنامه نوشت: آنچه یگان ۸۲۰۰ اطلاعاتی در ارتش اسرائیل و نیز سطح سیاسی و دستگاه امنیتی این رژیم را غافلگیر کرد شکل و ظاهر تعددگرایی منحصر به فرد در داخل حماس بود که دارای چارچوب سازمانی است و ممکن است در قالب یک شورای واقعی ملاحظه و اداره نشود. چه بسا حتی هوشمندترین طرف‌های امنیتی اسرائیل نیز نتوانند آن را ارزیابی کنند.

هاآرتص نوشت: دستگاه امنیتی اسرائیل السنوار را یک دشمن عقیدتی سرسخت می‌داند که در دوره اخیر یک روش عملگرای واقعی نسبی را در پیش گرفته است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

جزییات اقدام شرم آور دولت انگلیس علیه 3 مقام ایرانی

ش مارس 13 , 2021
سیاسی/ بین الملل سیاستمدار و وزیر خارجه اسبق بریتانیا در رابطه با پرونده بدهی کشورش به ایران موضوع عجیب و خجالت آوری را فاش کرده و توضیح داده که چطور دولت بریتانیا به سه مقام ایرانی توهین کرده است. جک استرا در مصاحبه‌ای گفته سه مقام ایرانی که سال ۲۰۱۳ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000