بازداشت ۲ نوجوان در فرانسه به گمان برنامه ریزی برای حملات تروریستی

سیاسی/ بین الملل 604cef691b9ae_604cef691b9b0 اداره کل امنیت داخلی فرانسه دو نوجوان که قصد انجام حملات تروریستی در این کشور را داشتند، بازداشت کرد.

روزنامه پاریزین به نقل از منابع خود نوشت، افسران اداره کل امنیت داخلی فرانسه دو نوجوان ۱۷ و ۱۸ ساله را به عنوان بخشی از تحقیقات ضد تروریستی بازداشت کردند.

به نوشته این روزنامه، یکی از این نوجوانان در مانتس لا جولی و دیگری در مارسی بازداشت شده‌اند. آنها به "سازماندهی یک جامعه جنایتکار به منظور تروریسم" متهم شده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک، بازجویان این پرونده مدعی شدند که یکی از بازداشت شدگان کانال تلگرامی که در آن عقاید رادیکالی بیان می‌شده و حاوی پیام‌های "تلافی جویانه" بوده را دایر کرده بود.

روزنامه پاریزین همچنین ادامه داد که این دو نوجوان در دادگاه برای پاسخگویی به اتهامات خود حاضر شده‌اند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

 برکناری سعید محمد از قرارگاه خاتم به دلیل تخلفات وی بوده است

ش مارس 13 , 2021
سیاسی/ انتخابات عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درخصوص آخرین تحرکات انتخاباتی سعید محمد اظهار کرد: وی اصلا در فضای اصولگرایان مطرح نیست، فقط در فضای مجازی مطرح است. حمیدرضا ترقی درخصوص آخرین تحرکات کاندیداهای اصولگرا برای انتخابات 1400 و در پاسخ به این سوال که آیا برخی حواشی در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000