طرح انتقال آب خلیج فارس به استان‌های مرکزی کشور اجرا می شود

604cf025334ee_2021-03-13_20-32 رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: آیین بهره برداری و عملیات اجرایی طرح انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان به استان‌های شرقی و مرکزی کشور فردا یکشنبه به صورت ویدیو کنفرانسی با دستور رییس جمهور آغار می‌شود.

خلیل قاسمی گفت: در این روز قطعه ۲ خط یک انتقال آب خلیج فارس به صنایع سرچشمه و قطعه سه خط یک انتقال آب از خلیج فارس به اردکان (چادرملو) افتتاح خواهد شد.
وی بیان داشت: همچنین فردا عملیات اجرایی خط ۲ انتقال آب از خلیج فارس به استان‌های خراسان جنوبی و رضوی نیز با دستور ویدیوکنفرانسی رییس جمهوری آغاز می‌شود.
رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان ادامه داد: روز یکشنبه عملیات اجرایی خط سه انتقال آب از خلیج فارس به استان اصفهان و عملیات اجرایی انتقال آب از دریای عمان (چابهار) به زاهدان نیز آغاز می‌شود.
قاسمی حجم سرمایه گذاری در این طرح ملی انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان را یکهزار و ۲۰۰ هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بیش از «۷۷ میلیون» مشترک در ایران از اینترنت موبایل استفاده می‌کنند

ش مارس 13 , 2021
آخرین گزارش رگولاتوری از وضعیت اینترنت کشور از نفوذ ۱۰۴ درصدی اینترنت حکایت دارد به نحوی که نزدیک به ۹۳ درصد مردم کاربر اینترنت موبایل هستند اما نفوذ اینترنت ثابت خانگی همچنان ۱۱ درصد است. به گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مربوط به توسعه ارتباطات پهن باند ثابت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000