بازار سوت و کور لوازم آرایشی و بهداشتی در آستانه عید

604c7b475a4f8_2021-03-13_12-13 رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم بهداشتی و آرایشی اهواز از افت شدید فروش لوازم آرایشی و بهداشتی در شرایط شیوع کرونا خبر داد.

محمدجعفر سیاح در خصوص آخرین وضعیت صنف خود در آستانه بازار شب عید اظهار کرد: با توجه به نوسانات و افزایش قیمت‌ها در بازار، لوازم آرایشی و بهداشتی نیز با افزایش قیمت روبه‌رو شدند. وضعیت بیماری کرونا و معیشت مردم نیز مشکلات را دو چندان کرده است و مجموع این عوامل، سبب شده است که بازار پر رونقی در آستانه عید نوروز نداشته باشیم.

وی با اشاره به تاثیر شیوع کرونا در فروش لوازم آرایشی و بهداشتی گفت: فروش لوازم آرایشی و بهداشتی با افت بسیار زیادی روبه‌رو شده است. با توجه به استفاده از ماسک، دیگر نیاز چندانی به استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی وجود ندارد مگر اینکه در مجالس و مهمانی‌های خانوادگی استفاده شود که این مجالس نیز به دلیل شیوع کرونا به میزان کم انجام می‌شوند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بورس هفته را با چراغ سبز آغاز کرد

ش مارس 13 , 2021
چراغ سبز بازار سرمایه امروز روشن شد و شاخص کل بورس بیش از ۲۲ هزار واحد افزایش یافت. در معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل بورس با ۲۲ هزار و ۵۵۴ واحد صعود تا رقم یک میلیون و ۲۲۹ هزار واحد افزایش یافت. شاخص کل با معیار هم وزن هم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000