یک دختر روس رسماً از پوتین خواستگاری کرد/ عکس

سیاسی/ بین الملل 604c87a2a1db7_2021-03-13_13-06 یک دختر روس در حین سفر رئیس‌جمهور روسیه به شهر محل سکونتش رسماً از او خواستگاری کرد.

به گزارش شبکه اول روسیه با اعلام این خبر افزود: یولیا شیلووا از ساکنان منطقه ایوانوف روسیه است. این اتفاق یک سال پیش در حین سفر ولادمیر پوتین به این منطقه رخ داد و گرچه رئیس‌جمهور روسیه به نامه درخواست ازدواج و تصاویرش اعتنایی نکرد، اما این امر باعث شد تعداد خواستگاران پوتین افزایش پیدا کند.

دختر مزبور به این شبکه تلویزیونی گفت: من پوتین را مردی قدرتمند، قاطع و دارای شخصیت قوی می‌بنیم. به شدت شیفته او هستم و از این رو نتوانستم به هیچ یک از خواستگارانم که از من درخواست ازدواج کردند پاسخ مثبت بدهم.

او در مورد آن روز به‌خصوص هم گفت: آقای پوتین به ایوانوف آمده بود، من ۲ عکس از خودم به همراه بیوگرافی و شماره تلفنم را به دست او رساندم و پشت یکی از عکس‌ها از او درخواست ازدواج کردم.

روسیه1

روسیه2

روسیه3

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

پیشنهاد نمایندگان کارگری برای افزایش ۲ میلیون تومانی دستمزد

ش مارس 13 , 2021
عضو شورای عالی کار با بیان اینکه شورای عالی کار امروز تشکیل می شود، گفت: پیشنهاد ما افزایش ۲ میلیون تومانی دریافتی کارگران است چرا که دولت و کارفرماها این افزایش را در پایه مزد نمی‌پذیرند. ناصر چمنی در مورد جلسه امروز شورای عالی کار اظهار داشت: امروز ساعت ۱۷ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000