امارات برای از سرگیری روابط با ترکیه شرط گذاشت

سیاسی/ بین الملل 604c71191601a_604c71191601c کارشناس سیاسی اماراتی از شروطی که ترکیه باید برای از سرگیری روابط با کشورهای عربی به آن عمل کند، پرده برداشت.

به گزارش سایت المشهد العربی، عبدالخالق عبدالله، کارشناس سیاسی و شخصیت آکادمیک اماراتی در توییتی نوشت: شرط اول پایان اشغال سوریه و عراق، شرط دوم خروج مزدوران ترکیه از لیبی و شرط سوم پایان دادن به میزبانی و حمایت از اخوان المسلمین است.

وی افزود: شرط چهارم امتناع از اقدامات تحریک آمیز علیه ثبات مصر، شرط پنجم پایان هدف قرار دادن رهبری عربستان، شرط ششم خارج کردن فوری نیروهایش از کشورهای عربی حوزه خلیج (فارس) و شرط هفتم بازنگری در طرح‌های توسعه‌طلبانه عثمانی است. تنها در این هنگام می‌توانیم آشتی کنیم.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

دلار پیشروی کرد

ش مارس 13 , 2021
در صرافی‌های رسمی هر دلار آمریکا به قیمت ۲۴ هزار و ۳۷۹ تومان و هر یورو نیز به نرخ ۲۸ هزار و ۵۸۳ تومان ارزش‌گذاری شده که نسبت به روز قبل در همین ساعت بر قیمت ارز افزوده شده است. همچنین نرخ خرید دلار در صرافی های رسمی ۲۳ هزار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000