رئیس جمهور ارمنستان به بیمارستان منتقل شد

سیاسی/ بین الملل 604b949197f4b_604b949197f4e طبق گزارش ها، رییس جمهور ارمنستان به‌خاطر تجربه ابتلا به ویروس کرونا مدتی است که با مشکلات قلبی مواجه شده و به بیمارستان رفته است.

به نوشته روزنامه «دیلی صاباح»، سرکیسیان به خاطر نارسایی قلبی به بیمارستان منتقل شده و در حال حاضر تحت معالجه قرار دارد.

دفتر رئیس جمهور ارمنستان در این‌باره به خبرگزاری روسی اینترفکس گفته است، سرکیسیان به‌خاطر تجربه ابتلا به ویروس کرونا مدتی است که با مشکلات قلبی مواجه شده است.

چندی پیش «نیکول پاشینیان» نخست‌وزیر ارمنستان، رئیس ستاد ارتش این کشور را اخراج کرد اما این حکم با مخالفت سرکیسیان مواجه شد.

بحران سیاسی در ارمنستان پس از آن آغاز شده است که «اونیک گاسپاریان» رئیس ستاد ارتش و فرماندهان ارشد این کشور روز ۲۵ فوریه (هفتم اسفندماه) با صدور بیانیه‌ای خواستار استعفای پاشینیان شدند.

نخست‌وزیر ارمنستان بیانیه ارتش درباره استعفایش را تلاش برای یک کودتای نظامی توصیف کرد و دو مرتبه با ارسال نامه‌ای به سرکیسیان، خواستار برکناری گاسپاریان شد و همچنین با متهم کردن ارتش به تلاش برای کودتای نظامی، از حامیان خود درخواست کرد که در خیابان‌های این کشور تجمع کنند.

این در حالی است که به دنبال شکست ارمنستان در نبرد با جمهوری آذربایجان، درخواست برای استعفای پاشینیان از سوی معترضان ارمنستانی همچنان ادامه دارد و این کشور با بحران سیاسی مواجه است.

ارمنستان در جنگ ۴۴ روزه با جمهوری آذربایجان مجبور شد هفت منطقه اشغالی این کشور را در منطقه قره‌باغ کوهستانی تخلیه کرده و به مرزهای بین‌المللی عقب‌نشینی کند. مخالفان پاشینیان او را به خیانت و کشتار نیروهای ارمنی در جنگ متهم کردند. بعد از شکست ارمنستان در این جنگ که با توافق سه‌جانبه ایروان، باکو و مسکو به آتش‌بس منجر شد، اعتراضات مردمی آغاز شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

هزینه خرید آپارتمان های ۵۰ تا ۸۰ متری در تهران/ جدول

ج مارس 12 , 2021
خرید آپارتمان های ۵۰ تا ۸۰ متری پایتخت در واپسین روزهای اسفند ۹۹ با قیمت متری ۲۶.۷ میلیون تا ۶۵.۶ میلیون تومان در محله‌‌های مختلف تهران امکان‌پذیر است. بررسی ها نشان می دهد در میان فایل های املاک ارزان‌ترین عنوان متعلق به یک واحد ۶۱متری ، ۶ ساله واقع در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000