تلاش آمریکا برای متهم کردن سوریه در سازمان منع تسلیحات شیمیایی

سیاسی/ بین الملل 604b525678fca_2021-03-12_15-06 وزارت خارجه روسیه، آمریکا را به تلاش برای استفاده از سازمان منع تسلیحات شیمیایی به منظور مطرح کردن اتهامات بی‌پایه و اساس علیه نظام سوریه متهم کرد.

سایت شبکه روسیا الیوم نوشت: ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در سخنانی اظهار کرد: آمریکا و متحدانش در سازمان منع تسلیحات شیمیایی از این سازمان برای طرح اتهامات بی‌پایه و اساس علیه نظام سوریه سوء استفاده می‌کنند.

وی در این باره افزود: این نخستین بار نیست که آمریکا و شریکانش از این سازمان برای متهم کردن نظام سوریه به استفاده از تسلیحات شیمیایی سوء استفاده می‌کنند.

زاخارووا ادامه داد: غرب با ترفندهایی مانع از اجرایی شدن پیشنهاد روسیه برای بررسی پیش‌نویس قانون تحریم‌های فرانسه علیه دمشق در جلسه فعلی شورای اجرایی سازمان منع تسلیحات شیمیایی با طرح اتهام و ادعای استفاده ارتش سوریه از سلاح‌های شیمیایی شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ابعاد ماموریت برجامی اروپا

ج مارس 12 , 2021
سیاسی/ سیاست خارجی با روی کار آمدن بایدن، شکاف عمیق بین آمریکا و اروپا در حال پر شدن است و بازیگران اروپایی با بهره‌گیری از این فرصت برای نجات برجام به تکاپو و واسطه‌‌گری بین تهران و واشنگتن افتاده‌اند. سفر اخیر «سایمون کاوونی» وزیر خارجه ایرلند به ایران در راستای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000