میشل اوباما از دوران افسردگی‌اش پرده برداشت

سیاسی/ بین الملل 604a30509b97f_604a30509b981 بانوی اول سابق آمریکا اعلام کرد، قرنطینه اجازه داده تا لحظات بیشتری را با دخترانش سپری و با آنها روابط محکم‌تری ایجاد کند اما وی در این مدت با افسردگی نیز دست و پنجه نرم کرده است.

به نوشته روزنامه هاف پست، "میشل اوباما"، بانوی اول سابق آمریکا در مصاحبه‌ای با مجله "پیپل" درباره موضوعات مختلفی مرتبط با سال پر هرج و مرج ۲۰۲۰ که توسط کووید- ۱۹ تعریف می‌شود از جمله نابرابری نژادی، افسردگی و قرنطینه در خانه با دخترهایش صحبت کرد.

وی گفت: افسردگی در این شرایط و در این دوران کاملا قابل درک است. اینکه فکر کنیم علی‌رغم همه شوک‌ها، ضربه‌ها و تلاطم‌هایی که تجربه کرده‌ایم، بدون احساس آنها می‌توانیم ادامه دهیم کاملا غیرواقعی است.

میشل اوباما افزود: این یکی از دلایلی است که ما به صحبت بیشتر درباره سلامت روح و روان نیاز داریم چرا که همه به نوعی با ضربه روحی، اضطراب و مشکلات دست و پنجه نرم می کنند.

پاندمی کرونا و پیامدهای اقتصادی‌اش باعث بحران سلامت روح و روان و افسردگی در آمریکا شده و یکی از مطالعات مرکز جلوگیری و کنترل بیماری‌های آمریکا در ماه اوت نشان داد که ۴۱ درصد از پاسخ‌دهندگان گفته بودند که مشکلات سلامت روح و روان از پاندمی کرونا نشات می‌گیرد. از هر سه آمریکایی نیز یک تن گفته است که نشانه‌هایی از اضطراب و یا افسردگی را تجربه کرده است.

اوباما تابستان گذشته اعلام کرد که در دوران اوج پاندمی کرونا، نابرابری نژادی در آمریکا و نزاع سیاسی از مرحله ابتدایی افسردگی رنج می‌برد.

وی در این مصاحبه گفت: من باید به چیزی که تجربه می‌کردم اذعان می‌کردم چرا که بسیاری از اوقات ما احساس می‌کنیم که باید بخشی از حال و هوای خودمان را سانسور کنیم. ما همیشه باید سرحال و در حال رشد به نظر برسیم گویی که هرگز در حال دست و پا زدن یا غرق شدن نیستیم.

میشل اوباما افزود:‌ ما شاهد ادامه کشتار سیاه‌پوستان به دست افسران پلیس بودیم. تنها دیدن فیلم کشته شدن جورج فلوید و آن هشت دقیقه‌ای که تجربه کرد، کافی بود.

وی ضمن اعلام اینکه واکسن کووید- ۱۹ را زده است، گفت: من همه مردم را تشویق می‌کنم تا هر زمان که فرصتش را داشتند، حتما واکسن کووید- ۱۹ را بزنند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ملکه الیزابت فرصت محکوم کردن نژادپرستی را از دست داد

پ مارس 11 , 2021
فعالان حقوق بشری در انگلیس می‌گویند که ملکه این کشور در واکنش به مصاحبه نوه و همسرش که در آن اتهاماbadoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000