شاید کاندیدایی غیر از رئیسی

سیاسی/ انتخابات 604a04cf3a796_2021-03-11_15-23 دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو و رویکرد دو شورای وحدت اصولگرایان و ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: مذاکرات برای وحدت همچنان ادامه دارد، اما همچنان به یک نتیجه مشخص نرسیده‌ایم.

پرویز سروری ادامه داد: در هرحال الان مذاکرات بین دو شورا ادامه دارد تا در نهایت ببینیم که به چه نتیجه‌ای خواهد رسید.

سروری درباره اینکه اگر آیت‌الله رئیسی حاضر به ورود به انتخابات ریاست جمهوری شود چه اتفاقی خواهد افتاد؟ گفت: هنوز معلوم نیست و باید دید که دو طرف به چه گزینه‌ای خواهند رسید و ممکن است که به غیر از رئیسی هم دو طرف به یک گزینه واحد برسند، اما اگر به دو گزینه غیر همتا برسند طبیعتا وحدت حاصل نخواهد شد. شورای ائتلاف فرآیندی که برای رسیدن به یک گزینه واحد دارد را ادامه می‌دهد، از همین رو نمی‌توان الان قضاوت کرد که چه اتفاقی رخ خواهد داد و زمان ثبت نام می‌توان به این نتیجه رسید که چه افرادی حضور دارند و در نهایت بر اساس افرادی که حاضر هستند انتخاب صورت خواهد گرفت.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

خودرویی که فقط 6 دستگاه از آن وجود دارد!/ عکس

پ مارس 11 , 2021
فالکن اف7 در سال 2014 تولید شده و در واقع سومین نمونه از 7 دستگاه اف7 است که کلا روی خط تولید کمپانی فالکن قرار گرفت. یک دستگاه از این مجموعه بطور کامل تخریب شده و بنابراین فقط 6 دستگاه هم اکنون در جهان وجود دارد. فالکن موتوراسپرتس نام یک […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000