دیدار بن سلمان و لاوروف در ریاض

سیاسی/ بین الملل 6048f8180eeca_2021-03-10_20-17 محمد بن سلمان و سرگئی لاوروف امروز، چهارشنبه در ریاض درباره مسائل منطقه صحبت کردند.

در ابتدای این نشست، محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان به سرگئی لاوروف،‌ وزیر خارجه روسیه که در حال حاضر در این کشور است، خوش‌آمد گفت.

لاوروف نیز سلام و تشکر ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه از ملک سلمان، پادشاه عربستان را به اطلاع ولیعهد رساند و بن سلمان نیز سلام پادشاه را به لاوروف رساند.

در این نشست مسائل دوجانبه بین دو کشور، زمینه‌های همکاری مشترک و راه‌های حمایت و توسعه این روابط در زمینه‌های مختلف بررسی شد.

همچنین در این نشست،‌ آخرین رویدادهای منطقه و جهان، هماهنگی تلاش‌های صورت گرفته برای تقویت امنیت و ثبات منطقه و نیز مسائل مهم مشترک بررسی شد.

در این نشست وزیر انرژی، وزیر گارد ملی، معاون وزیر دفاع، وزیر خارجه عربستان و نیز از طرف روسیه فرستاده پوتین به خاورمیانه و سفیر روسیه در عربستان حضور داشتند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اقدام بی‌سابقه رژیم صهیونیستی درباره دبیرکل حزب‌الله

چ مارس 10 , 2021
سیاسی/ بین الملل مرکز اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی در اقدامی بی‌سابقه با انتشار اطلاعاتی از سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان موافقت کرده و فاش کرد که این مرکز سال‌ها است رفتارها و عملکرد نصرالله را به صورت شبانه‌روزی زیر نظر دارد. روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت با انتشار انحصاری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000