میادین میوه و تره بار ۲۱ و ۲۲ اسفند تا ساعت یک فعالیت خواهند کرد

60488a8076cb0_60488a8076cb4 سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران ساعت فعالیت بازارهای میوه و تره بار را در روزهای ۲۱ و ۲۲ اسفند ماه اعلام کرد.

سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن عرض تبریک به مناسبت سالروز مبعث حضرت رسول اکرم (ص) اعلام کرد: ۲۵۳ میدان و بازار میوه و تره بار تهران، روز پنج‌شنبه ۲۱ اسفند همزمان با عید سعید مبعث و نیز روز جمعه ۲۲ اسفند از ساعت ۸ صبح تا ساعت یک بعد از ظهر، باز بوده و آماده خدمات‌رسانی به شهروندان هستند.

روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از عموم شهروندان مؤکداً درخواست کرده است تا هنگام حضور در میادین میوه و تره بار، ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله فیزیکی را رعایت کرده و حتماً از ماسک و دستکش استفاده کنند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

قیمت نفت خام باز هم سقوط کرد

چ مارس 10 , 2021
قیمت نفت خام در معاملات امروز، چهارشنبه، با کاهش وحشت بازارهای جهانی از حملات انصارلله یمن به تأسیسات نفتی عربستان مجددا سقوط کرد. قیمت نفت خام در معاملات امروز، چهارشنبه، با کاهش وحشت بازارهای جهانی از حملات انصارالله یمن به تأسیسات نفتی عربستان مجدداً سقوط کرد. قیمت نفت خام در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000