واکنش کاخ باکینگهام به اظهارات مگان مارکل: مسئله نژادپرستی که گفته شده بسیار نگران‌کننده است/ هری، مگان و آرشی همیشه جزو اعضای بسیار محبوب خانواده هستند

سیاسی/ بین الملل 6047bea24e0cc_6047bea24e0cf کاخ باکینگهام به افشاگری «مگان مارکل»، عروس خانواده سلطنتی در قصر سلطنتی واکنش نشان داد و بیانیه‌ای منتشر کرد.

بر اسا گزارش «سی‌بی‌اس»، ملکه الیزابت در این بیانیه گفت: «همه خانواده از اینکه متوجه شده‌اند سال‌های آخر تا چه اندازه برای هری و مگان دشوار بوده ناراحت شده‌اند.»

مگان مارکل در مصاحبه‌اش با یک رسانه آمریکایی که چند روز پیش انجام شد به افشاگری درباره برخی از جنبه‌های زندگی در قصر سلطنتی انگلیس پرداخته و از جمله گفته بود پس از بارداری اعضای خانواده سلطنتی بریتانیا نگران بوده‌اند مبادا رنگ پوست فرزندشان تیره باشد.

در بیانیه کاخ باکینگهام آمده است: «مسائل مطرح‌شده، از جمله مسئله نژادپرستی بسیار نگران‌کننده‌اند. با آنکه ممکن است تفاوت‌هایی در برخی از خاطرات وجود داشته باشد آنها بسیار جدی گرفته خواهند شد و به صورت خصوصی در درون خانواده مورد رسیدگی قرار خواهند گرفت. هری، مگان و آرشی همیشه جزو اعضای بسیار محبوب خانواده خواهند بود.»

افشاگری مارکل و بیان اینکه زندگی در قصر سلطنتی به اندازه‌ای برای او دشوار شده بود که به خودکشی فکر می‌کرده موجی از واکنش‌ها در انگلیس و رسانه‌های غربی برانگیخت.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

سود سهام عدالت ۱ میلیون تومانی ۴۰۰ هزار تومان شد/ احتمال واریز سود در ۲ مرحله

س مارس 9 , 2021
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: افرادی که سهام عدالت آن‌ها مبلغ ۵۰۰ هزار تومان است سود سهام عدالت سال ۹۸ آن‌ها حدود ۲۰۰ هزار تومان است و افرادی که سهام عدالت یک میلیون تومانی دارند سودشان ۲ برابر است. محمدعلی دهقان دهنوی افزود: درصورتی که سهامداران سهام عدالت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000