ترکیه ۵ نفر را در ارتباط با قتل سفیر روسیه به حبس ابد محکوم کرد

سیاسی/ بین الملل 60478c28ad02e_60478c28ad031 دادگاهی در ترکیه 5 نفر را در ارتباط با قتل سفیر روسیه در آنکارا در سال 2016 به حبس ابد محکوم کرد.

«آندره کارلوف» در دسامبر ۲۰۱۶ در آنکارا و هنگام بازدید از یک نمایشگاه هنری توسط یک فرد مسلح به ضرب گلوله کشته شد. عامل اصلی تیراندازی در همان زمان از سوی نیروهای امنیتی ترکیه کشته شد.

کارلوف از سال 2013 سفیر روسیه در آنکارا بود. وی در زمان مرگ 62 سال داشت و قبل از آن نیز سفیر اتحاد جماهیر شوروی در کره شمالی و سفیر روسیه در سئول بود.

شورای فدراسیون روسیه همان زمان در اعتراض به نحوه مراقبت دولت میزبان از سفیر این کشور در ترکیه و کشته شدن وی به دست یک پلیس جوان، اعلام کرد که این حادثه حاصل «قصور فاحش مجریان قانون در ترکیه» است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

روحانی: درباره سختی هایی که بر ما گذشت چیزی نگفتیم/ واقعا کشور محروم و محصور بود

س مارس 9 , 2021
سیاسی/ دولت رئیس شورایعالی انقلاب فرهنگی در جلسه این شورا گفت: اگر چه ائمه معصومین (ع) همه نور واحد بودند، اما در دوران 250 ساله پس از رحلت پیامبر گرامی اسلام با ویژگی ها و شرایط متفاوت عصر خود ولی با هدفی یکسان عمل کردند. روحانی تصور امام صبر برای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000