کنایه معنادار بادامچیان به احمدی نژاد: شاید بعدها بایدن را با ترامپ اشتباه بگیرد!

سیاسی/ سیاست داخلی 604758da76b30_2021-03-09_14-45 دبیرکل حزب موتلفه به تحرکات انتخاباتی محمود احمدی نژاد واکنش نشان داد.

اسدالله بادامچیان در بخشی از نشست خبری خود با اهالی رسانه در پاسخ به سوالی درباره تحرکات انتخاباتی احمدی نژاد، گفت: آقای احمدی نژاد یک شهروند است و افکار خودش را دارد و نامزد شده است، ایشان هم مثل بقیه شهروندان است و تافته جدا بافته ای نیست.

وی گفت: بحثی اخیرا درباره آقای حداد عادل مطرح کردند که آسیب آور بود و بیشتر از همه برای خودشان هم آسیب داشت چون مشخص شد فردی دیگر را با آقای حدادعادل اشتباه گرفته است، بدتر اینکه از این موضوع استفاده سیاسی کرد. چه رئیس جمهوری است که این اشتباه را می کند و چه تضمینی هست که بعدها مثلا بایدن را به جای ترامپ اشتباه نگیرد.

بادامچیان گفت: در اینکه ایشان حق قانونی دارد که خود را مطرح کند، حرفی نیست، حق شورای نگهبان هم هست که تایید کند یا نکند ولی امیدواریم طوری حرف بزند که فضای منفی ایجاد نکند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

در همه کلانشهرها غیر از تهران انتخابات الکترونیکی برگزار خواهد شد

س مارس 9 , 2021
سیاسی/ مجلس رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گفت: طی مذاکراتی که با وزارت کشور داشته ایم به خاطر محدودیت دستگاه های انتخابات الکترونیکی همه کلانشهرها غیر از شهر تهران انتخابات الکترونیکی داشته باشند. سید حمیدرضا کاظمی در نشست خبری هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000