عیسی کلانتری به اتهام توهین به امام خمینی به ۴ ماه حبس تعزیری محکوم شد

سیاسی/ قضایی 60474a9c74f2f_2021-03-09_13-44 رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست به اتهام توهین به امام خمینی (ره) به صورت بدوی به ۴ ماه حبس تعزیری و منع عضویت در احزاب و گروه‌های سیاسی به مدت دو سال محکوم شد.

با اتمام رسیدگی به پرونده اتهامات عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی، نامبرده به اتهام توهین به بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به صورت بدوی به 4 ماه حبس تعزیری و منع عضویت در احزاب و گروه‌ها سیاسی و اجتماعی به مدت 2 سال محکوم شد.

وی همچنین به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی نیز به پرداخت چهل میلیون ریال جزای نقدی در شعبه 1058 دادگاه کیفری محکوم شد.

اظهارات موهن و نسنجیده عیسی کلانتری در خصوص حضرت امام(ره) و ریشه‌های انقلاب اسلامی در گفتگو با یک رسانه مجازی موجب گلایه و انتقاد دوستداران نظام و انقلاب شده بود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

اعتصاب غذای زندانیان عربستانی

س مارس 9 , 2021
سیاسی/ بین الملل حقوقدانان محبوس عربستانی از دو روز قبل دست به اعتصاب غذا در زندان الحائر در ریاض زده‌اند. به گزارش عربی ۲۱، مها القحطانی، همسر محمد القحطانی، یکی از موسسان جنبش "حسم" که از سال‌ها قبل در بازداشت به سر می‌برد، اعلام کرد که همسرش و حدود ۳۰ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000