ظریف، محبوب‌ترین کاندیدای اصلاح‌طلبان / لاریجانی، بالاتر از عارف و کواکبیان

سیاسی/ انتخابات 60473bb801520_2021-03-09_12-41 سایت خبرفوری در یک نظرسنجی از مخاطبان خود خواسته است، درصورتی که اصلاح‌طلب هستند، گزینه مطلوب خود در انتخابات ۱۴۰۰ را انتخاب کنند.

نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد که محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه با ۴۱درصد آرای ۸ هزار شرکت کننده این نظرسنجی بیش از سایر کاندیداهای احتمالی محبوبیت دارد.

به جز ظریف، مخاطبان خبر فوری با بیش از ۲۱درصد آرا، سید حسن خمینی را کاندیدای مطلوب خود می‌دانند و مسعود پزشکیان هم سومین انتخاب کاربران با بیش از ۱۵درصد آراست.

براساس نتایج این نظرسنجی، علی لاریجانی با ۱۲/۵ درصد، بیش از محمدرضا عارف و مصطفی کواکبیان رای دارد. جمع آرای دو گزینه آخر، به اندازه علی لاریجانی نیست.

به این ترتیب اگر نظرسنجی سایت خبر فوری ملاک باشد، اصلاح‌طلبان با کاندیداتوری ظریف شانس بالاتری برای موفقیت در انتخابات دارند.

البته محمدجواد ظریف تاکنون بارها اعلام کرده که قصد کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰ را ندارد.

شما درباره نامزد مناسب جریان اصلاح‌طلب در انتخابات خردادماه چه فکر می‌کنید؟ در ادامه کامنت بگذارید و نظر بدهید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

۴ گزینه اصلی اصلاح طلبان برای انتخابات ۱۴۰۰ مشخص شدند

س مارس 9 , 2021
سیاسی/ انتخابات نهاد اجماع‌ساز رسماً بررسی شرایط سیدحسن خمینی، محمدجواد ظریف، محسن هاشمی و اسحاق جهانگیری به‌عنوان کاندیداهای اصلاح‌طلبان در کارزار انتخابات ۱۴۰۰ را آغاز می‌کند. اگرچه این روز‌ها تب انتخابات خرداد ۱۴۰۰ تا حدودی تحت‌الشعاع تحولات برجامی قرار گرفته و به‌نظر می‌رسد افکار عمومی با حساسیت بیشتری پیگیر روند […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000