امارات فعلا حاضر به استقبال از نتانیاهو نیست

سیاسی/ بین الملل 6046f2a6094e8_6046f2a6094ea رسانه‌های عبری فاش کردند که مقامات ارشد اماراتی با استقبال از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مخالفت کرده اند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که مسئولان اماراتی اعلام کرده‌اند کشورشان فعلا قصد استقبال از نتانیاهو را ندارد تا این سفر بر روند انتخابات این رژیم در ۲۳ مارس جاری تاثیر نگذارد.

دفتر نتانیاهو تاکنون واکنشی به این اخبار نشان نداده است.

سفر نتانیاهو به امارات و بحرین تاکنون چندین مرتبه لغو شده است که معمولا اعلام شده علت آن شیوع کرونا بوده اما برخی منابع فاش کرده‌اند که بعضا لغو این سفرها به دلایل سیاسی بوده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، برخی منابع اسرائیلی چند روز پیش اعلام کردند که نتانیاهو اصرار دارد سفرش به امارات قبل از انتخابات کنست انجام شود تا با این سفر شانس پیروزی خود در انتخابات را افزایش دهد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

سیدحسن خمینی می‌تواند چهره‌ای مؤثر در انتخابات ریاست جمهوری باشد؟

س مارس 9 , 2021
سیاسی/ انتخابات عضو ارشد سازمان مجاهدین انقلاب گفت: تکیه بر ویژگی کاریزماتیک به‌صورت صرف، دارای ‌اشکال است فکر نمی‌کنم جریان اصلاح‌طلبی که تأکید ویژه بر عقل‌گرایی دارد، نگاه خودش را متمرکز بر وجه کاریزمایی چهره‌های شاخص خود کرده باشد. نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که به تازگی وظیفه اجماع‌سازی احزاب این جبهه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000