رییس مجلس برای نظارت بر پروژه های معوق به کردستان سفر می کند

استان‌ها/ کردستان 60467b82762b8_60467b82762bb رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی از سفر رییس مجلس برای نظارت بر اجرای پروژه های زیرساختی و توسعه ای استان کردستان خبر داد.

محسن فتحی اظهار کرد: مسائل کلان و چالش های توسعه کردستان در سفر آتی رییس قوه مقننه به کردستان بررسی خواهد شد.

نماینده شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مسائل کلان استان کردستان از جمله آب، راه و وضعیت اشتغال باید در اولویت کاری دولت و نهادهای حاکمیتی قرار گیرد.

فتحی توجه به تخصیص حق آبه کشاورزان، تکمیل پروژه های ناتمام آب و فاضلاب و توجه ویژه به جاده های استان را گامی مهم برای توسعه کردستان عنوان کرد و افزود: رییس مجلس در سفر خود به کردستان، علاوه بر نظارت میدانی و گفتگو با مردم منطقه، در جلسات استانی با حضور مدیران حاضر خواهد شد.

وی گفت: نگاه ویژه‌ای از سوی حاکمیت به کردستان وجود دارد، که با همراهی و همدلی می تواند منجر به شکوفایی اقتصادی گردد.

رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی افزود: نظارت میدانی رئیس مجلس از کردستان از روز سه شنبه 19 اسفند ماه آغاز خواهد شد و 5 شهرستان در برنامه بازدید هستند.

وی بیان کرد: ظهر روز چهارشنبه 20 اسفند ماه نیز در قالب نشست شورای اداری استان کردستان، جمع بندی برنامه ها را خواهیم داشت.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بررسی مواضع اقتصادی نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری / از پول پاشی به سبک احمدی‌نژاد تا بهبود رابطه با آمریکا

س مارس 9 , 2021
سیاسی/ انتخابات به نظر شما راه حل برون رفت از شرایط فعلی اقتصادی چیست؟ کامنت بگذارید. نامزدهای انتخابات ۱۴۰۰، چه آنها که رسما نامزدی خود را اعلام کرده‌اند و چه آنان که هنوز در تردید برای حضور در انتخابات هستند، ایده‌های اقتصادی مختلفی دارند. محسن رضایی گفته کاری می‌کند که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000