حمله انتحاری به زوار امام کاظم (ع) در کاظمین/ ویدئو

سیاسی/ بین الملل 60467f8f7ec44_2021-03-08_23-18 برخی رسانه های عراقی از حمله انتحاری به زوار امام کاظم (ع) در منطقه کاظمین بغداد خبر می دهند.

خبرها از کشته و زخمی شدن شماری در پی این حمله انتحاری حکایت دارد که در شب شهادت امام موسی بن جعفر (ع) به وقوع پیوسته است.

پایگاه السیاسه نیوز در خبری نوشت: انفجاری تروریستی زوار امام موسی بن جعفر را در منطقه کاظمیه در بغداد، پایتخت عراق هدف قرار داده است. این پایگاه به نقل از برخی منابع از به شهادت رسیدن شماری و زخمی شدن شماری دیگر از زوار کاظمیه خبر داد. این در حالی است که برخی منابع دیگر به شهادت رسیدن افراد را در این حمله انتحاری رد کرده و اعلام کردند تنها شماری افراد زخمی شدند.

به نوشته ای پایگاه، این انفجار در نزدیکی پل الائمه و بر اثر حمله ای تروریستی رخ داده است.

خبرها همچنین از سرازیر شدن ساکنان کاظمیه به پل الائمه برای نجات مجروحان حکایت دارد. یک منبع در عملیات بغداد اعلام کرد حمله به وسیله نارنج دستی و در نزدیکی پل الائمه رخ داده است. همچنین گفته شده است فرد تروریستی که این نارنج را به سوی زوار امام کاظم انداخته است، دستگیر شده است.

در بیانیه ای که از سوی مرکز اطلاع رسانی عراق وابسته به دفتر نخست وزیری این کشور منتشر شده، آمده است: انفجار یک نارنجک دستی در نزدیکی پل الائمه در بغداد به زخمی شدن هشت نفر از شهروندان منجر شد و بر اساس اطلاعات به دست آمده اولیه، در این حادثه فردی شهید نشده است.

انتقال شهدا و مجروحان انفجار در کاظمین

در حال تکمیل …

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

پس از حمله ایران به پایگاه عین‌الاسد در آستانه ورود به جنگ با تهران بودیم

د مارس 8 , 2021
سیاسی/ بین الملل فرمانده سنتکام آمریکا در منطقه گفت: در ژانویه ۲۰۲۰ و پس از حمله ایران به پایگاه عین‌الاسد در آستانه ورود به جنگ با ایران بودیم. «کنت مک‌کنزی» که با شبکه خبری الجزیره مصاحبه می‌کرد، گفت: «در جریان موج حملات اخیر به عربستان اقدامات متعددی در کمک به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000