۳۰ هزار دوز واکسن کرونا به خوزستان اختصاص یافت

سیاسی/ مجلس 60464cff93f5f_2021-03-08_19-42 رییس مجمع نمایندگان خوزستان از موافقت وزیر بهداشت با اختصاص ۳۰ هزار دوز واکسن کرونا به این استان خبر داد و گفت: قرار شد در روزهای آینده این تعداد واکسن وارد خوزستان شود.

سیدکریم حسینی اظهار داشت: درپی بروز وضعیت قرمز در ۱۱ شهر ستان و طی پیگیریها با وزارت بهداشت، از وزیر بهداشت خواستار اختصاص ۳۰ هزار دوز واکسن به خوزستان شدیم تا قدری شرایط بهتر شود که خوشبختانه با این موضوع موافقت شد.

وی گفت: از آنجا که در حال حاضر ۱۱ شهر خوزستان در وضعیت قرمزشیوع کرونا قرار دارند، لازم است کادر درمان و بیماران خاص استان هرچه سریعتر واکسینه شوند، ویروس جهش یافته نوع انگلیسی همچنان در حال گسترش است لذا از مردم هم انتظار داریم که پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

رییس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس گفت: پیش از این و در مرحله دوم پنج هزار و ۵۰۰ دوز واکسن به خوزستان اختصاص یافته بود اما برای جلوگیری از انتشار بیماری و واکسیناسیون تمام کادر درمان و بیماران زمینه ای به تعداد واکسن بیشتری نیاز بود که با همکاری وزارت بهداشت این امر محقق خواهد شد.

وی عنوان کرد: طبق گزارشهای موجود ، بار مراجعه به بیمارستان ها دراستان همچنان افزایشی است به همین دلیل با کمبود تخت و پرستار مواجه هستیم و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی در تلاش برای اضافه کردن تخت هستند.

حسینی با اشاره به خستگی اینکه کادر درمان خوزستان گفت: در طول این مدت برخی از نیروهای کادر درمان به این بیماری مبتلا شده و چند نفر هم جان خود را از دست دادند لذا از مردم تقاضا داریم که بیماری را جدی گرفته و از تردد درون شهرها خودداری کنند.

وی افزود: نمایندگان مجلس در کنار ستاد مدیریت کرونا و مسئولان بهداشت و درمان خوزستان، برای برطرف کردن مشکلات بهداشتی و درمانی استان تلاش می کنند، به سهم خود هر جا که نیاز به ارتباط با مرکز بود، کوتاهی نخواهیم کرد.

در حال حاضر ۱۱ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمزشیوع کرونا و هشت شهرستان نیز نارنجی هستند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

علی مطهری: لاریجانی اصلح نیست، خودم را اصلح دانستم و آمدم/ کاندیدای پوششی نیستم

د مارس 8 , 2021
سیاسی/ انتخابات نماینده سابق مجلس گفت: اگر علی لاریجانی را اصلح می‌دانستم نمی‌آمدم، من خودم را اصلح دانستم و آمدم. علی مطهری که اخیرا به شکل رسمی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری 1400 اعلام کاندیداتوری کرده است، در نشست انتخاباتی که عصر امروز در محل حزب ندای ایرانیان برگزار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000