دولت بایدن علیه روسیه تحریم وضع می‌کند

سیاسی/ بین الملل 6045e778b9c63_6045e778b9c65 نیویورک تایمز گزارش داد، دولت بایدن قصد دارد تا تحریم‌های اقتصادی و سایر تحریم‌ها را علیه روسیه و در واکنش به هک کمپانی "سولار ویندز" وضع کند که کمپانی مایکروسافت اطلاعات روسیه را مقصر این هک می‌داند.

یکی از مقام‌های آمریکایی که خواست نامش فاش نشود روز یکشنبه گفت، انتظار می‌رود نخستین اقدام دولت جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا علیه روسیه با انجام یکسری کارهای مخفیانه در شبکه‌های روسی و همچنین وضع تحریم‌هایی اقتصادی در سه هفته آتی صورت گیرد.

اخیرا جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا گفته بود که تحریم‌ها و اقدامات پنهانی، موثرترین کارهایی است که آمریکا علیه روسیه انجام می‌دهد.

برد اسمیت، رئیس مایکروسافت فوریه سال جاری میلادی به هیاتی در سنای آمریکا گفته بود که شواهدی دارد که یک آژانس اطلاعاتی روسی در حمله هکری گسترده کمپانی سولار ویندز دست داشته که در آن دست کم ۹ آژانس فدرال و ۱۷ هزار کمپانی خصوصی هدف قرار گرفتند. روسیه این اتهام را رد کرده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تپق زدن آذری جهرمی و کنایه به صداوسیما

د مارس 8 , 2021
وزیر ارتباطات پس از تپق زدن در شعر خواندن، با کنایه گفت: صداوسیما همین را هم پخش نمی‌کند!badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000