رایزنی وزیر خارجه هند و زلمای خلیلزاد پیرامون صلح افغانستان

سیاسی/ بین الملل 6045bd6618c8f_6045bd6618c91 وزیر امور خارجه هند در تماسی تلفنی با فرستاده ویژه آمریکا در امور افغانستان درباره روند صلح بین افغان‌ها صحبت کرد.

"سوبراهمانیام جایشانکار" روز یکشنبه در توییتی نوشت: تماسی از جانب زلمای خلیل‌زاد، فرستاده ویژه آمریکا در امور افغانستان دریافت کردم. ما درباره آخرین تحولات مربوط به روند صلح بین افغان‌ها صحبت کردیم. ما در ارتباط خواهیم ماند.

خلیل‌زاد اوایل مارس سال جاری میلادی به کابل سفر کرد و طبق گزارشات قصد دارد به منظور تقویت حمایت‌ها از کنفرانس ماه جاری میلادی در استانبول حول محور افغانستان، به دیگر کشورهای منطقه نیز سفر کند.

دولت کابل و جنبش طالبان به مذاکرات صلح با میانجی‌گری آمریکا در قطر ادامه می‌دهند اما این مذاکرات تاکنون در پایان دادن به رویارویی‌ها در افغانستان ناکام بوده‌اند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ایران هیچ تماس مستقیم و غیرمستقیمی با آمریکا نداشته است

د مارس 8 , 2021
سیاسی/ سیاست خارجی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ما هیچ تماس مستقیم و غیر مستقیمی با آمریکا درخصوص موضوعات برجامی و غیربرجامی نداشتیم و نداریم. سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران‌ در نشست هفتگی با خبرنگاران ضمن تشریح آخرین تحولات در حوزه سیاست خارجی به سؤالات خبرنگاران […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000