اینجا پیاز کیلویی ۶۰۰ تومان است/ تصاویر‌

604537a346fb3_2021-03-07_23-59 افت شدید قیمت محصولات کشاورزی در منطقه هشتبندی هرمزگان، این بار گریبان پیازکاران را گرفته است.

افت شدید قیمت محصول پیاز به جایی رسیده است که اشک کشاورزان پیاز کار در شهرستان میناب به خاطر از دست دادن سرمایه و دسترنجشان در آمده است. نبود بازار مناسب، هزاران تن محصول مرغوب پیاز در صد‌ها هکتار مزارع کشاورزی منطقه هشتبندی هرمزگان مقابل دیدگان کشاورزان رنج دیده در حال از بین رفتن است.

نابسامانی بازار محصول پیاز همانند محصول گوجه فرنگی در منطقه هشتبندی هرمزگان معیشت هزاران بهره بردار و کارگر کشاورزی را در معرض خطر جدی قرار داده است.

کشاورزان پیاز کار هرمزگانی در سال جهش تولید از مسئولان انتظار دارند با اتخاذ تدابیر حمایتی مناسب به فریاد آن‌ها برسند امری که متاسفانه با وجود وعده‌های مختلف مسئولان هرمزگانی تاکنون محقق نشده است. این در حالی است که به دلیل افزایش بی سابقه نرخ ارز و در پی آن افزایش سرسام آور نهاده‌های کشاورزی، سم، کود، هزینه کارگر و حمل و نقل محصولات و… هزینه تولید محصول پیاز برای پیاز کاران چند برابر شده است، ولی قیمت محصول پیاز قیمت سال پیش آن است که کفاف هزینه‌های تولید را نمی‌کند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

زمان دسترسی بیماران به پرونده الکترونیک سلامت

د مارس 8 , 2021
رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: زمان دسترسی به پرونده الکترونیک سلامت در پایان سال ۱۴۰۰ خواهد بود. به گزارش خبرگزاری مهر، سید هدایت الله فقیه، به طرح نسخه نویسی الکترونیک اشاره کرد و افزود: نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک یکی از اجزای پرونده الکترونیک […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000