نامزد این حزب درانتخابات ریاست جمهوری یک شخصیت مقتدر و عملگرا خواهد بود

سیاسی/ سیاست داخلی 604542eccfa7d_2021-03-08_00-47 دبیر کل حزب همدلی مردم تحول خواه (همت) گفت: برای برون رفت از وضعیت فعلی کشورمعتقدیم رئیس جمهورآینده باید یک شخصیت مستقل ومقتدرخارج از جناحهای سیاسی موجود باشد.

به عقیده "سید احمد نبوی " ، نظامی ها هم بخشی از این شاخصه ها باشند ، کاندیدای ما مدیر ومدبر ومعتقد ، پاکدست و وطن پرست ، شجاع است ، اقتدار گرا است و نظم گرا ، عملگرا، فداکار و برنامه دار است وزمانی که پرچم اداره کشور را مردم بدست او میدهند ، فقط هدف را می بیند وبدون وقفه ودلهره و ترس برای پیروزی به سوی هدف پیش می رود وتهدید ها را به فرصت تبدیل می کند که نمونه بارز آن سردار دلها شهید سپهبد سلیمانی بود.

وی که روز شنبه دریک نشست خبری در ساختمان مرکزی این حزب در تهران شرکت کرد افزود: در هشتاد سال گذشته بخصوص بعداز جنگ جهانی دوم تمام نخست وزیران ورئیس جمهورانی که سبقه نظامی داشتند و با رای مردم انتخاب شدند کشورشان را متحول کردند و نمونه بارز آن برخی روسای جمهور ونخست وزیران کشورهای توسعه یافته امروزی ازجمله آمریکا ، فرانسه ، انگلیس و کره جنوبی است که مردم در انتخابات به یک فرد نظامی رای دادند و این شخصیت های مقتدر کشورشان را از بحران اقتصادی و اجتماعی نجات دادند.
دبیر کل حزب همت خاطر نشان کرد : البته انتخاب یک رئیس جمهور نظامی از طریق آرای مردم نه کودتا محسوب می شود و نه با سخن امام خمینی (ره ) مغایرت دارد، چرا که این مهم از طریق انتخابات و با رای مردم است ومردم حق دارند ازظرفیت های خوب فرزندان نظامی خود که مرد میدان بحرانها بودند و هستند برای اداره کشور و برون رفت از وضعیت کنونی با انتخابات و رای مستقیم خود بهره مند شوند زیرا کشور گردانی اقتدار و فداکاری می خواهد نه باند بازی وسیاسی بازی .
وی با اشاره به درآمد دو هزار میلیارد دلاری کشور در 28 سال گذشته افزود: دراین مدت ما در کشوررشد داشته ایم ولی توسعه نداشتیم که اگر توسعه بر مبنای اقتصاد درون زا داشتیم امروز اثری از بیکاری در کشور نبود .
نبوی گفتمان حزب همت را، برپایه سه اصل رهبری ، مردم و اخلاق دانست و افزود: تحول گرایی و حذف تک تک اختلاس گران ، رانت خواران و دزدان بیت المال ، درهر پست و مقامی ، شاخصه این حزب است و یقینا این افراد که امتحان خود را پس داده اند واز نگاه آحاد ملت منفور ومردودند ، جایگاهی درانتخابات آینده و بین مردم بویژه طرفداران این حزب که عمدتا در دهه های شصت و هفتاد زندگی میکنند ندارند.
دبیرکل حزب همت با تاکید براینکه اصلاح طلبان و اصول گرایان در 30 سال گذشته رئیس جمهور مقتدر، فداکار، برنامه دار، هوشمند و فراگیر نداشتند افزود: بزودی جبهه تحول گرایان متشکل از احزاب همسو و مستقل در کشورموجودیت خود را برای انتخابات آینده رئیس جمهوری اعلام خواهند کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

منابع نظام سلامت با پزشکی خانواده مدیریت می شود

د مارس 8 , 2021
مدیر گروه پزشکی خانواده دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: منابع نظام سلامت با پزشکی خانواده مدیریت می شود. به گزارش خبرگزاری مهر، محمد شریعتی، افزود: تخصص پزشکی خانواده یکی از جدیدترین و به روزترین تخصص‌ها در دانشگاه و کشور است.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000