اولین تصویر از نازنین زاغری بدون پابند الکترونیک

سیاسی/ قضایی 604507802cc12_2021-03-07_20-34 حبس خانگی نازنین زاغری-رتکلیف، شهروند ایرانی-انگلیسی امروز به پایان رسید و اعضای خانواده‌اش نخستین تصویر او را بدون پابند الکترونیک منتشر کردند.

هر چند حکم پنج سال زندان زاغری امروز به پایان رسید اما او باید هفته آینده دوباره به دادگاه برود تا به پرونده دیگرش در دستگاه قضا رسیدگی شود. این شهروند ایرانی-آمریکایی از حدود یک سال پیش در حبس خانگی بود و در فاصله ۳۰۰ متری خانه پدر و مادرش زندگی می‌کرد. ریچارد رتکلیف، همسر نازنین با اشاره به مسئولان بریتانیایی گفت: «پابند نازنین برداشته و او آزاده شده تا مقام‌های رسمی انگلیس کمی آسوده شوند اما همسرم هفته آینده دوباره به دادگاه برمی‌گردد تا این بار همچنان روی دوش آنها سنگینی کند.»

عکس | اولین تصویر از نازنین زاغری بدون پابند الکترونیک

نازنین زاغری (که امروز آزاد شد) با پابند الکترونیک در حبس خانگی

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

سخنگوی جبهه اصلاحات ایران: روسای ارکان پنجگانه جبهه اصلاحات ایران معرفی شدند

ی مارس 7 , 2021
سیاسی/ انتخابات آذر منصوری، سخنگوی جبهه اصلاحات ایران گفت: روسای کمیته های جبهه اصلاحات ایران امروز یکشنبه در پنجمین جلسه این جبهه با رای اعضای کمیته‌ها انتخاب و به مجمع عمومی ارائه شده است. آذر منصوری، سخنگوی جبهه اصلاحات ایران عصر یکشنبه در گفت‌وگویی اظهار کرد: در این نشست الیاس […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000