همکاری رژیم صهیونیستی و کره جنوبی در حوزه تجهیز بالگرد

سیاسی/ بین الملل 6044c750be2df_6044c750be2e2 صنایع هوایی کره و صنایع هوایی رژیم صهیونیستی تفاهم‌نامه‌ای را امضا کرده‌اند که هدف آن تجهیز بالگردها با مهمات جاسوسی و ارائه هواپیماهای بدون سرنشین به ارتش کره جنوبی است.

تست‌های تیمی بدون سرنشین و باسرنشین، در مراحل اولیه هستند و طی ۵ سال آینده انجام خواهند شد. طبق گزارش‌ها در کره جنوبی، این توسعه، بالگرد سبک مسلح صنایع هوایی کره جنوبی (KAI) را به ظرفیت باسرنشین- بدون سرنشین مجهز می‌کند.

KAI به درخواست دیفنس نیوز برای ارائه جزئیات بیشتر واکنش نشان نداد و صنایع هوایی رژیم صهیونیستی (IAI) نیز جزئیاتی فراتر از بیانیه اولیه خود ارائه نکرده و به این تفاهم‌نامه تحت عنوان مرحله اولیه در همکاری صنعتی اشاره کرده است. این شرکت‌ها همچنین بیان نکردند که تفاهم‌نامه آن‌ها مربوط به سیستم موجود یا مهمات جاسوسی جدید است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بورس صعودی شد

ی مارس 7 , 2021
شاخص کل بورس امروز برخلاف روزهای گذشته روندی صعودی داشت و بیش از ۵۰۰۰ واحد افزایش یافت. شاخص کل بورس امروز با ۵۸۶۰ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۱۷۵ هزار واحد را ثبت کرد. این در حالی است که شاخص کل با معیار هم وزن روندی نزولی داشت و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000