امن ترین گاوصندوق خانگی

60448b1b90157_2021-03-07_11-43 یک گاوصندوق امن برای تامین امنیت دارایی و اسناد شما در منزل و ادارات الزامی است. اما زمانیکه صحبت از امن ترین گاوصندوق خانکی به میان می آید، در واقع به ویژگی هایی اشاره می کنیم که در کمتر محصولی پیدا می شود.

در این مقاله از سری مقالات فروشگاه اینترنتی safeboxshop.net قصد داریم در ابتدا ویژگی های یک گاوصندوق امن و مطمئن را بررسی کنیم و در نهایت امن ترین گاوصندوق های خانگی قابل اطیمنان را به شما معرفی کنیم.

امن ترین گاوصندوق در بازار

قبل از اینکه بخواهیم درباره امن ترین گاوصندوق خانگی و اداری موجود در بازار صحبت کنیم، باید بگوییم موضوع امن ترین یا بهترین گاوصندوق یک موضوع نسبی است.

بدین معنا که میزان امنیت مورد نیاز، بسته به نوع و محل کاربرد گاوصندوق می‌تواند متفاوت باشد. بعنوان مثال ضریب ایمنی گاوصندوق کوچک خانگی که برای نگهداری مدارک کاغذی از آن استفاده می‌شود با میزان امنیتی که از یک گاوصندوق بانکی می‌بایست انتظار داشته باشید متفاوت است.

در این نوشته سعی داریم در وهله اول به شما آموزش دهیم که چه پارامترهایی در تعیین میزان امنیت گاوصندوق نقش دارند و ثانیا، شما را راهنمایی کنیم تا بتوانید با توجه به بودجه ای که دارید، امن ترین گاوصندوق متناسب با قدرت خرید خود را انتخاب کنید.

قبل از ادامه مطلب دقت کنید که امنیت جزء جدانشدنی و مهم هر گاوصندوقی است. اما گاوصندوق ها بسته به کاربردشان امنیت های متفاوتی دارند. و همه گاوصندوق ها در یک سطح نیستند.

زمانیکه به دنبال امن ترین گاوصندوق خانگی هستید قبل از هر چیز باید از خودتان بپرسید آیا ارزش دارایی هایی که می خواهید در آن گاوصندوق نگهداری کنید هزینه بالای محصول را توجیه می کند یا خیر ؟

همه ما میدانیم که خرید گاوصندوق اگر مطابق استاندارد های بین المللی انجام شود خرید پر هزینه ای است. تنوع قیمت گاوصندوق در بازار زیاد است. در خرید گاوصندوق قبل از هر چیز باید توقع تان از محصولی که نیاز دارید را تعیین کنید. در اینصورت است که می توانید یک خرید متناسب با نیازتان داشته باشید. نه سراغ محصولات ارزان قیمت بروید که عملا هیج امنیتی برای شما ندارند و صرفا یک جعبه فلزی هستند نه دنبال محصولات گران قیمت بالاتر از حد نیازتان که کاربردی برای شما نداشته باشد.

امن ترین گاوصندوق مناسب خانه

در حقیقت این موضوع را باید این طور مطرح کنیم که بهترین گاوصندوق خانگی برای شما چه گاوصندوقی است؟ قطعا گاوصندوق‌های بسیار زیبا و فوق ایمنی وجود دارند که هنگام تحقیق برای خرید گاوصندوق به آن ها بر خواهید خورد. اما آیا خرید چنین گاوصندوقی در عهده و توان شما هست؟، این مسئله بسیار بسیار اهمیت دارد اما متاستفانه برخی از افراد به آن توجه نمی کنند، خریداران محترم، باید در نظر داشته باشید برای انتخاب بهترین گاوصندوق خانگی می بایست در ابتدا انتظارات و بودجه ای که برای خرید دارید را در نظر بگیرید و در نهایت بتوانید بهترین گاوصندوق ارزان را خریداری کنید.(که برای مشاهده انواع مختلف آن می توانند روی لینک زیر کلیک کنید.)

ایران کاوه

اگر به فکر یک گاوصندوق خانگی هستید عجله نکنید … شما باید تمام جوانب کار را بسنجید. ریزترین جزئیات ساختاری یک گاوصندوق خانگی مانند نوع و قطر زبانه ها، جنس و ضخامت بدنه، طراحی قالب درب، نوع قفل و گواهی های استاندارد گاوصندوق خانگی که در نهایت می تواند یک گاوصندوق مناسب و امن را تشکیل بدهد.

خرید امن ترین گاوصندوق خانگی

با همه این توضیحات، اعتماد بخشی از فرایند خرید و فروش است که به هیچ عنوان نمی توان آن را دست کم گرفت! هنگامی که حس اطمینان بین خریدار و فروشنده بوجود می آید می توان یک خرید فوق العاده را تجربه کرد.

تسنیم نیوز با دهه ها تجربه در زمینه انتشار خبر های اقتصادی، باز هم برای شما پیشنهاد ویژه ای دارد که این بار در زمینه فروش محصولات خانگی می باشد که تنها با کلیک بر روی لینک زیر امکان پذیر می شود.

گاوصندوق خانگی

فروشگاه اینترنتی سیف باکس شاپ، با بیش از 15 سال سابقه در زمینه خرید و فروش گاوصندوق، بدون شک از برترین فروشگاه های تولید و پخش گاوصندوق می باشد.

ویژگی های یک گاوصندوق خانگی امن

در خرید گاو صندوق خانگی باید عواملی را برای امنیت آن رعایت کرد از جمله این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد :

· گاوصندوق نباید در مقابل دیدگان باشد یعنی در مکانی قرار نگیرد که به محض ورود قابل روئیت باشد.

· بهتر است آن را در داخل دیوار قرار داد یا با پیچ های مخصوص به دیوار نصب شود.

· گاوصندوق خانگی بهتر است در داخل کمد جاساز شود تا علاوه بر اینکه دید ندارد قابل حمل نیز نباشد.

· توجه به ابعاد آن برای فضای مناسب و قرار دادن در محیط مناسب لازم است.

· سعی کنید گاوصندوق های دیجیتالی اثر انگشتی تهیه شود چون علاوه بر امنیت بالاتر کاربرد راحت تری دارند.

· یک گاوصندوق خانگی باید دارای سیستم دزدگیر و هشدار دهنده باشد

· بدنه گاوصندوق باید ضد دریل و سوراخ کردن باشد

· نوع آلیاژ بدنه و جنس آن و همین طور اتصالات گاوصندوق ضد دیلم و ضربه و شکستن باشد

· گاوصندوق خانگی ضد حریق و انفجار باشد و بتواند درجه حرارت های بالا را حداقل برای نیم تا یک ساعت تحمل کند.

در انتها امیدواریم مطلبی که ارائه کرده ایم نیاز شما را برطرف کرده باشد.

خرید امن ترین گاوصندوق های فروشگاهی و اداری

نگران امنیت گاوصندوق فروشگاهی و اداری نباشید. با خرید از فروشگاه گاوصندوق سیف کاوه شما در کنار خرید امن ترین گاوصندوق های فروشگاهی و اداری 18 تا 36 ماه گارانتی نیز دریافت خواهید کرد.

در بین گاوصندوق های ما ، تمام گاوصندوق‌های کاوه، نیکا، گنجینه، آیکو علاوه بر امنیت بالا و ضد سرقت بودن، نسوز نیز هستند.

مخصولا سری EG و محصولات سری SIS گاوصندوق ایگل که جزء امن ترین های موجود در بازار داخلی هستند.

هر دوی این محصولات تولیدِ برند کره‌ای ایگل (سان سیف) هستند. اما اگر بخواهیم یک محصول را به عنوان امن ترین گاوصندوق اداری انتخاب کنیم، قطعا محصول مورد نظر به سری SIS تعلق خواهد داشت.

گاوصندوق اداری این سری از محصولات ایگل به عنوان «گاوصندوق های تودرتوی فولادی» شناخته می‌شوند.

گاوصندوق‌های SIS دارای یک گاوصندوق تمام فولاد داخلی هستند که کاملا ضددریل و ضدبرش بوده و دسترسی سارقین به محتویات داخل آن را عملا غیر ممکن می کند.

برای مشاهده لیست کامل امن ترین گاوصندوق های خانگی، هتلی، بانکی وارد وب سایت www.safeboxshop.net شوید.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

هاشمی‌طبا: ظاهرا برخی دوست دارند خلاف نظر مقام معظم رهبری حرکت کنند

ی مارس 7 , 2021
سیاسی/ انتخابات کاندیدای سابق ریاست جمهوری درباره خواسته برخی جریان ها مبنی بر مشارکت پایین مردم در انتخابات اظهار کرد: ظاهرا برخی دوست دارند خلاف نظر مقام معظم رهبری حرکت کنند و مسئولیت آن با ما نیست با خودشان است. مصطفی هاشمی‌طبا درباره برخی واکنش های روزنامه کیهان گفت: معمولا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000