چرا کاری می‌کنید که در رسانه‌ها مجلس را مسخره کنند؟/ این چه بازی است که می‌خواهید گران شدن اینترنت را گردن دولت بیاندازید؟/ ویدئو

اقتصادی/ ارتباطات 6043bfec4e804_2021-03-06_21-16 نماینده تهران در مورد مصوبه جنجالی گران کردن اینترنت گفت: چگونه از شرکتهای خصوصی مالیات بیشتری می‌گیرید تا به یک شرکت خصوصی دیگر بدهید؟

مجتبی توانگر گفت: چرا کاری می‌کنید که در رسانه‌ها مجلس را مسخره کنند؟ گافهای متعددی در مصوبه بود که آقای نادران «پس از جلسه صحن» آن را اصلاح کرد.

وی افزود: این چه بازی است که می‌خواهید گران شدن اینترنت را گردن دولت بیاندازید؟ این بودجه‌ها توخالی است و دارید با دستور رهبری، به صورت شعاری برخورد می‌کنید. این بود انتظار رهبری از مجلس انقلابی؟

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ورود یک میلیون و ۲۰۰ هزار دوز واکسن استرازنیکا تا روزهای آغازین ۱۴۰۰

ش مارس 6 , 2021
سخنگوی سازمان غذا و دارو از ورود یک میلیون و ۲۰۰ هزار دوز واکسن استرازنیکا به کشور تا روزهای پایانی سال یا روزهای آغازین ۱۴۰۰ خبر داد. کیانوش جهانپور با اشاره به آخرین اخبار از واردات واکسن کرونا به کشور بیان کرد: تا این لحظه ۳۲۰ هزار دوز واکسن اسپوتنیک […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000