تحمیل میلیاردها تومان “تن‌ماهی” و “رب‌گوجه” به مردم در ازای خرید روغن

60431361e31fc_60431361e31ff رئیس اتحادیه بنکداران اهواز گفت: شرایط ایجادشده در خصوص کمبود روغن، به دلیل عدم برنامه‌ریزی دقیق و شاید سوءاستفاده برخی از شرکت‌ها برای به فروش رساندن سایر کالاهای انباشته خود مانند تن ماهی و رب گوجه، به وجود آمده بود.

محمدکمال سودمند با اشاره به وضعیت روغن خوراکی در آستانه عید نوروز در بازار اظهار کرد: کمبود روغن در ماه‌های اخیر، تصنعی و کاذب بود و اگر توزیع روغن به همین روال که در حال انجام است ادامه پیدا کند، مشکلی به وجود نخواهد آمد.

وی افزود: شرایط ایجادشده در خصوص کمبود روغن، به دلیل عدم برنامه‌ریزی دقیق در واردات اولیه و شاید سوءاستفاده برخی از شرکت‌های بزرگ در توزیع نامناسب و ایجاد کمبود کاذب برای به فروش رساندن سایر کالاهای انباشته خود مانند تن ماهی و رب گوجه، به وجود آمده بود.

رئیس اتحادیه بنکداران اهواز گفت: در ماه‌های گذشته میلیاردها تومان تن ماهی و رب گوجه به واسطه خرید روغن به مردم تحمیل شد.

وی با اشاره به وضعیت موجودی کالا در انبارهای بنکداران شهر اهواز در آستانه عید نوروز، گفت: کمبود خاصی از بابت موجودی کالا وجود ندارد و تنها مساله، گرانی کالاها است هر چند گران‌فروشی نمی‌شود.

سودمند بیان کرد: متاسفانه کالاها گران هستند؛ باید توجه داشت که بنکداران تنها کالا را خریداری می‌کنند و تولیدکننده نیستند و تنها سود قانونی در ازای کار خود دریافت می‌کنند.

رئیس اتحادیه بنکداران اهواز افزود: قدرت خرید مردم پایین آمده است و به غیر از قشر خاصی از جامعه، بقیه مردم قدرت خرید ندارند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

همراهی پژهام اخواص با تور بین‌المللی سازهای کوبه‌ای

ش مارس 6 , 2021
یکی از نوازندگان فعال سازهای کوبه‌ای بهار سال ۱۴۰۰ همراه با تعدادی از هنرمندان شناخته شده سازهای کوبه‌ای مجموعه کنسرت‌هایی را برگزار خواهد کرد. به گزارش خبر فوری، پژهام اخواص از هنرمندان و نوازندگان فعال سازهای کوبه‌ای در ادامه فعالیت‌های بین‌المللی خود بهار سال ۱۴۰۰ در قالب یک تور موسیقایی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000