رهبر انقلاب امسال چه درختی کاشتند؟

سیاسی/ رهبری 604270d5bd659_604270d5bd65e رهبر انقلاب از سال ۱۳۹۵ و پس از دریافت نامه مردمی با مضمون پیشنهاد کاشت درخت میوه، به جای درخت کاج و سرو و چنار، درخت میوه میکارند

به گزارش خبر فوری و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبریف طبق سنت هر ساله، رهبر انقلاب پیش از ظهر (جمعه) امروز، بمناسبت روز درختکاری، دو اصله نهال میوه کاشتند.

رهبر انقلاب از سال ۱۳۹۵ و پس از دریافت نامه مردمی با مضمون پیشنهاد کاشت درخت میوه، به جای درخت کاج و سرو و چنار، درخت میوه میکارند و امسال هم یک نهال خرمالو و یک نهال نارنج کاشتند.

ایشان در روز درختکاری سال ۱۳۹۵ گفته بودند: «من غالباً هر سال، درختهای کاج یا سرو یا درخت چنار -که درخت چنار، خیلی هم لازم و مفید و مهم است- و مانند اینها میکاشتم، لکن یک نفری در این یادداشت‌های مردمی که برای من هر روز می‌آید، به من نوشته بود که چرا درخت میوه نمیکارید؟ لذا امسال ما درخت میوه کاشتیم.»

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

هدیه ویژه پاپ فرانسیس به یک فرمانده حشد شعبی/ عکس

ج مارس 5 , 2021
سیاسی/ بین الملل پاپ واتیکان در سفر رسمی خود به عراق در روز نخست حضورش در این کشور با سران عراق دیدار کرد. پاپ فرانسیس همچنین تسبیح خود را به عنوان هدیه‌ای ویژه‌ به پاس مجاهدت‌های رزمندگان حشد شعبی به فرمانده مسیحیان حشد اهدا کرد. badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000