ظریف: آیا زمان جایگزینی سیاست شکست خورده فشار حداکثری نرسیده؟

سیاسی/ سیاست خارجی 604236e4f1809_604236e4f180e وزیر امور خارجه گفت: ایالات متحده به اعمال ‌سیاست شکست خورده "فشار حداکثری" بر ضد ایرانیان ادامه می‌دهد؛ آیا وقت آن فرا نرسیده گزینه‌ای را امتحان کنید که واقعا مفید باشد.

«محمدجواد ظریف» روز جمعه در صفحه شخصی خود با انتشار تصویر دختر بیمار ایرانی، در توئیتر نوشت: این دختر کوچکی است که هزینه گزینه‌های ظالمانه و غیرانسانی سیاستمدارانی از فرسنگ‌ها دورتر را پرداخته است.

وزیر امورخارجه افزود: وضعیت وی در ایران منحصربفرد نیست. حتی در میانه فراگیری بیماری کووید ۱۹، ایالات متحده به اعمال ‌سیاست شکست خورده "فشار حداکثری" بر ضد ایرانیان ادامه می‌دهد. آیا وقت آن فرانرسیده گزینه‌ای را امتحان کنید که واقعا مفید باشد؟

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

عرضه جهانی حق پخش «قصیده گاو سفید»/ گفت و گوی زوج کارگردان با ورایتی

ج مارس 5 , 2021
در حالی که «توتم فیلمز» امتیاز پخش بین‌المللی فیلم «قصیده گاو سفید» را به بازارهای متعددی فروخته است، مریم مقدم و بهتاش صناعی‌ها سازندگان فیلم درباره آن صحبت کردند. به گزارش خبر فوری به نقل از ورایتی، «قصیده گاو سفید» تنها نماینده ایران در جشنواره برلین امسال است. روز پیش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000