کشف بطری‌های آب معدنی حامل تریاک در باک خودرو!

6041fa15033b1_6041fa15033b4

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از کشف ۱۶ کیلوگرم تریاک طی یک عملیات پلیسی در محور مواصلاتی ایست و بازرسی شهید مصطفی خمینی بندو خبر داد.

سرهنگ ستاد پیمان فتاحی در این باره اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر این که دو قاچاقچی مواد مخدر قصد دارند با استفاده از دو دستگاه خودروی سواری، مواد افیونی را از جنوب کشور و با عبور از محور مواصلاتی هرمزگان به اهواز منتقل کنند بلافاصله این موضوع در دستور کار مأموران ایست و بازرسی شهید مصطفی خمینی بندو قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه بیان کرد: سپس طی هماهنگی های قضائی، مأموران به محل های مورد نظر اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری خودروها را شناسایی و متوقف کردند.

سرهنگ فتاحی خاطرنشان کرد: سرانجام طی بازرسی از دو خودرو به ترتیب، ۵ کیلو و ۷۰۰گرم و ۹ کیلو ۷۵۰ گرم تریاک ۲۴ بسته در بطری اب معدنی در باک خودرو به صورت ماهرانه جاساز شده بود کشف و متهم و همدستش دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه گفت: نهایتاً متهمان به انضمام پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

در کدام روز هفته احتمال حمله قلبی بالاتر است؟

ج مارس 5 , 2021
در تحقیقات اخیر دانشمندان مشخص شده که در برخی از روزهای هفته احتمال بروز حمله قلبی بیشتر است. حمله قلبی یک اتفاق خطرناک است که نیاز به کمک فوری پزشکی دارد. علائم حمله قلبی بسیار قبل از وقوع شروع به بروز می‌کنند، اما عمدتا مورد توجه قرار نمی‌گیرند. در حالی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000