خبر بازداشت رییس سازمان استاندارد، کذب است

سیاسی/ دولت 6040dda0df586_2021-03-04_16-46 روابط عمومی سازمان ملی استاندارد ایران اخبار منتشره شده در برخی رسانه ها و آنچه که آنها بازداشت رییس سازمان استاندارد عنوان کردند را تکذیب کرد.

در این تکذیبیه آمده است؛ با توجه به توسعه دنیای فن آوری و استفاده بیش ازپیش کاربران از شبکه های اجتماعی، اخبار بدون استناد افزایش یافته و افراد بیشتر از گذشته در معرض قضاوت های نادرست قرار می گیرند.

وظیفه ما نیست که دیگران را جستجو کنیم و دیگران را قضاوت کنیم. چه بسا اگر این انرژی را صرف خویش کنیم و سعی کنیم خود را تغییر دهیم، در این صورت دنیای خویش را آباد میکنیم.

متاسفانه در برخی از اخبار منتشره شده منتسب به استاندار اسبق خوزستان ، نام دکتر غلامرضا شریعتی، رییس سازمان ملی استاندارد ایران و استاندارقبلی خوزستان به غلط مطرح شده که دراینجا روابط عمومی سازمان ملی استاندارد بطور صریح هرگونه ارتباط اینگونه اخبار با دکتر شریعتی را تکذیب می کند.

روابط عمومی استاندارد درادامه آورده است : ای کاش در انتشار اخبار با نگاهی عمیق،محققانه،دقیق و منصفانه برخورد کنیم تا نامی را خدشه دار نکنیم . چیزی که مهم است اینکه در دین مبین اسلام اتهام و افترا به طور صریح نهی شده و ارزش آبروی مومن از خانه خدا هم اولاتر ذکر شده است.

لازم به ذکر است؛ خوشبختانه دکتر غلامرضا شریعتی رییس سازمان ملی استاندارد ایران با معرفی اعضای شورای عالی و تایید رییس جمهوری اسلامی ایران به این پست حساس منصوب شدند و خانواده بزرگ استاندارد به این انتخاب احترام گذاشته و با ایشان بیعت به همکاری در راستای تقویت و توسعه نظام استاندارد در کشور بستند . شریعتی از بدو ورود به سازمان با تمام توان و بدون توجه به حواشی نادرست و افتراها، در جلسات متعدد با کارشناسان و مدیران استاندارد به امور استاندارد در کشور پرداخته است.

پیشتر اخباری مبنی بر بازداشت استاندار اسبق خوزستان منتشر شده بود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

شایسته: سینما پارس ۱۰ سال است ضرر می‌دهد

پ مارس 4 , 2021
یک تهیه کننده سینما گفت: متاسفانه ۱۰ سال است که در سینما پارس متحمل ضرر و زیان هستم اما تنها دلیل سرپا نگه داشتن و روشن ماندن چراغ این سالن علاقه ای است که به سینما داریم. بعد از تعطیلی سینما عصر جدید بسیاری از مالکان سینماهای تک سالن یا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000