ابلاغ دستورالعمل امداد نوروزی و چهارشنبه آخر سال در پایتخت

ابلاغ دستورالعمل امداد نوروزی و چهارشنبه آخر سال در پایتخت

معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران از فراهم آوری تمهیدات لازم و ابلاغ دستورالعمل‌ها به منظور امداد نوروزی و چهارشنبه آخر سال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نادر توکلی معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: در این جلسه دستورالعمل ابلاغی امداد نوروزی و چهارشنبه آخر سال و هماهنگی‌هایی که در زمینه ارائه خدمات در طول نوروز از طرف سازمان اورژانس کشور ابلاغ شده بود به مدیران عامل، مسئولان فنی، مدیران پرستاری بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه ابلاغ شد و نکات مبهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت و برای برطرف کردن نکات مبهم به پرسش‌ها پاسخ لازم داده شد.

وی ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت کرونادر بیمارستان‌ها، افزود: امیدواریم با ابلاغ و اجرای این دستورالعمل بتوانیم هماهنگی‌ها و آمادگی‌های هر چه بیشتری را در زمان نوروز ایجاد کنیم با این هدف که سرویس‌های درمانی برپا و فعال باشند و همچنین بخش‌های ICU ، بخش‌های ویژه و بخش‌های اورژانس با تمام توان خود به فعالیت ادامه دهند که این امر قطعاً با ملاحظه به وجود بحث بیماری کووید ۱۹ و آماده‌باش لازم و ارائه سرویس و خدمات به بیماران کووید ۱۹ نیز همراه خواهد بود.

توکلی گفت: امیدواریم بتوانیم نوروز خوبی را داشته باشیم و هم میهنان ما بتوانند در صورتی که نیاز به ارائه خدمات درمانی داشته باشند، از خدمات قابل قبولی بهرمند شوند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : مهر

پست بعدی

فراز و فرودهای ارزهای دیجیتال در بازار / چرا دولت ریسک سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین را بالا برد؟

پ مارس 4 , 2021
افزایش تقاضا در بازار رمزارزها ادامه دارد تا جایی که در چند روز اخیر ارزش کل بازار رمزارزها از ۱.۴ تریلیون دلار فراتر رفته است. با این حال دولت در روزهای اخیر محدودیت‌هایی بر این بازار وضع کرده است. مایکل نووگراتز، بنیان‌گذار شرکت سرمایه‌گذاری ارزهای رمزنگاری شده Galaxy Digital ، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000