۱۰ حمله هوایی علیه داعش در شمال عراق

سیاسی/ بین الملل 603f817755605_603f817755608 تیم رسانه‌ای امنیتی عراق امروز (چهارشنبه) از انجام ۱۰ حمله هوایی به مخفیگاه‌های گروه تروریستی داعش در شمال عراق خبر داد.

این تیم با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، با نظارت فرماندهی عملیات مشترک، جنگنده‌های F-۱۶ عراق صبح امروز (چهارشنبه) چندین حمله هوایی در منطقه میان شمال صلاح‌الدین و جنوب غربی کرکوک واقع در شمال عراق انجام دادند.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است، جنگنده‌های عراق ۱۰ حمله انجام دادند و در نتیجه آن چند تن از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند و مجموعه‌ای از مخفیگاه‌های متعلق به آنها منهدم شدند.

اعضای گروه تروریستی داعش گاهی اوقات حملاتی به نیروهای امنیتی عراق و غیرنظامیان به ویژه در استان‌هایی که در سال ۲۰۱۴ الی ۲۰۱۸ تحت کنترل آنها بود، حمله می‌کنند.

گروه تروریستی داعش در سال ۲۰۱۴ یک‌ سوم خاک عراق را تصرف کرد، اما طی سه سال اخیر این مناطق از لوث داعش آزاد شدند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

نگاه تلویزیون به ندا یاسی، تتلو، ساسی، پویان مختاری، مینا نامداری

چ مارس 3 , 2021
روزنامه جام جم چند اینفلوئنسر جنجالی اینستاگرام را معرفی کرده و نوشته است: برای رویارویی با هر پدیده شوم یا حتی هیولاهایی از جنس اینفلوئنسرهای ابتذال و فحشا، راهی نیست جز شناختن آنها. یکی دو تا نیستند؛ بد جور اسباب زحمت و حیرت و نگرانی را فراهم کرده‌اند به‌خصوص برای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000