حمله به کاروان نظامیان آمریکایی در عراق

سیاسی/ بین الملل 603f56bfe8647_2021-03-03_12-58 کاروان نظامی و تدارکاتی نیروهای آمریکایی و ائتلاف بین المللی به سرکردگی واشنگتن امروز (چهارشنبه) در جنوب عراق هدف حمله گرفته شد.

کانال خبری «صابرین نیوز» اعلام کرد که این کاروان پشتیبانی و تدارکاتی نظامیان آمریکایی در بزرگراه شهر «السماوه» واقع در جنوب عراق هدف بمب های کنار جاده ای قرار گرفت.

صابرین نیوز نزدیک به نیروهای مقاومت عراقی گزارش داده بود که یک کاروان پشتیبانی حامل تجهیزات و ادوات لجستیک آمریکا در السماوه واقع در جنوب عراق هدف قرار گرفته شده است.

حملات به اهداف آمریکایی در عراق چند ماه گذشته افزایش یافته است و در این مدت بیش از ۳۰ کاروان خودرویی نظامیان این کشور هدف بمب‌های کنار جاده‌ای قرار گرفته‌اند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

داعش مسئولیت ترور ۳ کارمند زن رسانه‌ای در افغانستان را برعهده گرفت 

چ مارس 3 , 2021
گروه تروریستی داعش مسئولیت ترور سه کارمند زن شبکه تلویزیونی انعکاس در شرق افغانستان را برعهده گرفت. این سه زن روز سه شنبه در جریان تیراندازی افراد ناشناس در شهر جلال آباد، مرکز ولایت ننگرهار کشته شدند. ترور سه کارمند زن شبکه انعکاس در حالی صورت گرفت که کمتر از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000