طرح ترافیکی نوروز از ۲۰ اسفند آغاز می‌شود

603f32e4136a9_603f32e4136ab

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی راهور نیروی انتظامی از آغاز طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۰ از ۲۰ اسفند سال جاری خبر داد.

سردار سید کمال هادیانفر در نشست جلسه کمیته هماهنگی طرح‌های ترافیکی نوروز ۱۴۰۰ افزود: مسافرت‌ در نوروز ۱۳۹۹ کاهش ۶۸ درصدی داشته و در شرایط خاص امسال، قرارگاه سفرهای نوروزی با مشارکت همه دستگاه‌ها طرح‌های مختلفی را اجرا می‌کند.

وی ادامه داد: راهداری، اورژانس، هلال احمر و پلیس در طول ۲۳۶ هزار کیلومتر جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی انجام وظیفه می‌کنند.

رئیس پلیس راهور گفت: بهترین کاهش تردد را در نوروز ۱۳۹۹ داشتیم، محدودیت‌ ترددها و طرح‌های شبانه باعث کاهش شیوع کرونا شد و هر جا پروتکل‌ها نقض شد، افزایش ابتلا به این بیماری را شاهد بودیم.

هادیانفر افزود: بخش زیادی از مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند و سفری انجام نشد اما با توجه به اینکه آستانه تحمل مردم به دلیل سفر نکردن در سال جاری به سر آماده است، باید تمهیدات لازم در این زمینه برای سال بعد در نظر گرفته شود.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

جایزه «نوش‌آفرین انصاری» فراخوان داد

چ مارس 3 , 2021
فراخوان نخستین دوره جایزه ملی نوش‌آفرین انصاری با عنوان «کتابدار اجتماعی سال» منتشر شد. به گزارش خبر فوری، انجمن علمی کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران این جایزه را همزمان با ششمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات برگزار می‌کند. این جایزه به یکی از فعالان عرصه کتاب و کتابداری که منشاء خدمات برجسته‌ای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000