تلاش صهیونیست‌ها و 3 کشور حاشیه خلیج فارس برای ایجاد ائتلاف علیه ایران

سیاسی/ بین الملل 603f317bb5646_603f317bb564a رسانه های صهیونیستی از تلاش این رژیم و سه کشور عربی حاشیه خلیج فارس برای مقابله با ایران خبر دادند.

رژیم صهیونیستی گفت وگوهایی با برخی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به منظور ایجاد ائتلافی برای مقابله با ''دشمنان مشترک'' و مشخصا ایران انجام داده است.

بر اساس این گزارش، روزنامه اورشلیم پست به نقل از یک مسئول اسرائیلی فاش کرد که گفت وگوهایی غیر رسمی میان اسرائیل و عربستان و امارات و بحرین برای تقویت همکاری ها انجام شده است.

این روزنامه افزود: این سه کشور عربی و اسرائیل، ایران را تهدیدی بزرگ برای خود می دانند به ویژه اینکه اگر تهران به فعالیت های خود ادامه دهد.

در این راستا، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته (سه شنبه ) با محمد محمود الخاجه، سفیر جدید امارات در سرزمین های اشغالی دیدار و رایزنی کرد.

نتانیاهو در این دیدار به الخاجه تاکید کرد: ما خاورمیانه را تغییر خواهیم داد، ما جهان را تغییر خواهیم داد.

همچنین دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دو طرف در رابطه با امکان گسترش پروژه های منطقه ای و مشترک در زمینه های مختلف بحث و رایزنی کردند.

در این دیدار مئیر بن شبات، مشاور امنیت داخلی و تعدادی دیگر از مسئولان رژیم صهیونیستی حضور داشتند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

جکی چان با «کونگ فو یوگا» به تلویزیون می‌آید

چ مارس 3 , 2021
فیلم سینمایی «کونگ فو یوگا» به کارگردانی استنلی تانگ پنجشنبه از شبکه پنج پخش می‌شود. به گزارش خبر فوری به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، فیلم سینمایی «کونگ فو یوگا» به کارگردانی استنلی تانگ پنجشنبه ۱۴ اسفندماه ساعت ۴۰ دقیقه بامداد از شبکه پنج پخش می‌شود. فیلم Kung […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000