برای سفرهای نوروزی برنامه ریزی نکنید

برای سفرهای نوروزی برنامه ریزی نکنید

حریرچی با بیان اینکه سفر به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است،گفت: فعلاً برنامه ریزی جدی برای سفرهای نوروزی نداشته باشید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صداوسیما ایرج حریرچی گفت: در نوروز گذشته سفری انجام نشد و میزان تحرک خیلی از افراد جامعه کم بود، اما در کل تغییری محسوسی وجود نداشت، چون برخی‌ها به پروتکل‌ها پایبند نبودند.

وی با بیان اینکه سفر به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است، افزود: سفر به شهرهای زرد در استان‌های مسافر پذیر (استان‌های شمالی، مشهد، اصفهان و شیراز) هم ممنوع است.

ایرج حریرچی گفت: مسافر پذیری در هتل‌های برخی شهرهای با وضع خوب کرونایی هم اگر مجوز داشته باشند با ۵۰ درصد ظرفیت امکانپذیر است.

معاون‌کل وزیر بهداشت افزود: در کرونای معمولی دو هفته زمان نیاز بود تا بیشتر جامعه درگیر ویروس شود اما در کرونای جهش یافته این زمان خیلی کمتر است و مثل قبل دو هفته طول نمی‌کشد.

حریرچی گفت: شیوع کرونا در خوزستان ما را نگران کرده است.

وی افزود: فعلاً برنامه ریزی جدی برای سفرهای نوروزی نداشته باشید.

معاون‌کل وزیر بهداشت: وضعیت کشور به جز خوزستان کاهشی اما این وضعیت شکننده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : مهر

پست بعدی

حمله پهپادی انصارالله یمن به جنوب عربستان/ ائتلاف سعودی: این پهپاد سرنگون شد

س مارس 2 , 2021
سیاسی/ بین الملل منابع سعودی دقایقی پیش از حمله پهپادهای انتحاری انصارالله یمن به جنوب این کشور خبر دادند. به گزارش الجزیره، تلویزیون عربستان سعودی در خبری فوری از حمله پهپادی انصارالله یمن به جنوب این کشور خبر داد. ائتلاف سعودی ضمن اعلام این خبر مدعی شده که این پهپاد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000