تعیین نحوه هزینه‌کرد درآمدهای تبلیغات پخش مسابقات ورزشی در سال ۱۴۰۰

603e54bdc690a_603e54bdc690c نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که ۳۰ درصد منابع حاصل از تبلیغات پخش مسابقات ورزشی به وزارت ورزش و جوانان برای کمک به فدراسیون های ورزشی و ۷۰ درصد آن در اختیار سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران قرار بگیرد.

به گزارش خبر فوری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز (سه شنبه) مجلس و در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، بند (ک) تبصره ۹ ماده واحده لایحه را بررسی کرده و با آن موافقت کردند.

بر اساس این بند، به استناد بند (پ) ماده (۹۲) قانون برنامه ششم توسعه، وزارت ورزش و جوانان و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مکلفند درآمدهای تبلیغاتی ناشی از پخش مسابقات ورزشی را به ردیف درآمدی شماره ۱۴۰۱۸۴ نزد خزانه‌داری کل‌ کشور واریز نمایند. وجوه واریزی از محل ردیف ۴۹-۵۳۰۰۰۰ مندرج در جدول شماره (۹) این قانون به نسبت سی درصد (۳۰%) در اختیار وزارت ورزش و جوانان (برای کمک به فدراسیون‌های مربوطه) و هفتاد درصد (۷۰%) در اختیار سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران قرار می‌گیرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

برای سفرهای نوروزی برنامه ریزی نکنید

س مارس 2 , 2021
حریرچی با بیان اینکه سفر به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است،گفت: فعلاً برنامه ریزی جدی برای سفرهای نوروزی نداشته باشید. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صداوسیما ایرج حریرچی گفت: در نوروز گذشته سفری انجام نشد و میزان تحرک خیلی از افراد جامعه کم بود، اما در کل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000