کوشکی: جهانگیری، هاشمی و ظریف پوششی برای مطرح شدن لاریجانی‌اند

سیاسی/ انتخابات 603e537f92ebf_2021-03-02_18-32 فعال اصلاح طلب گفت: اصلاح‌طلبان به لاریجانی به شدت تمایل دارند زیرا برای آنها مطلوب‌ترین دولت، شبیه به دولت روحانی است زیرا هرچه‌قدر می‌خواهند آن را می‌دوشند و هیچ مسئولیتی هم نمی‌پذیرند.

محمدصادق کوشکی درباره این موضوع به «فردا» گفت: «تردیدی وجود ندارد که آقایان جهانگیری، هاشمی و ظریف نامزدهای نهایی اصلاح‌طلبان نیستند و آنها از اردیبهشت‌ماه نام نامزد اصلی خود را عنوان می‌کنند. اصلاح‌طلبان تا اردیبهشت نامزدهای رنگارنگی را مطرح می‌کنند تا بدنه اجتماعی‌شان تحریک شود و بتوانند این بدنه را بسیج کنند تا در انتخابات شرکت کند. سرمایه اجتماعی اصلاح‌طلبان سست و کرخت شده است و تمایلی به شرکت در انتخابات ندارد».
او ادامه داد: «نیروهای اصلاح‌طلب می‌کوشند تا با نام بردن از شخصیت‌های مختلف توجه مخاطبان خود را به انتخابات معطوف کنند؛ ممکن است در این میان حزب کارگزاران، مجمع روحانیون یا باقی‌مانده‌های حزب مشارکت تحت عنوان اتحاد ملت شوک‌های مختلف به جامعه هدف خود وارد کنند و سعی کنند با فضاسازی رسانه‌ای سرمایه اجتماعی اصلاحات را نسبت به انتخابات دلگرم کنند».

این فعال سیاسی نامزد نهایی اصلاح‌طلبان را علی لاریجانی دانست و بیان کرد: «نامزد اصلی اصلاح‌طلبان علی لاریجانی است و مطرح‌شدن جهانگیری، هاشمی و ظریف پوششی برای او است».

او در پاسخ به این پرسش که اگر واقعا ظریف نامزد اصلاح‌طلبان نخواهد بود، چرا صراحتا این موضوع را اعلام نمی‌کند، اظهار کرد: «آقای ظریف چندبار گفته است که نامزد نمی‌شود. چندبار دیگر باید بگوید تا اصلاح‌طلبان دست از سرش بردارند؟ او که نمی‌تواند بعد از هر اظهارنظری در فضای مجازی و کوچه و خیابان راه بیفتد و تذکیب کند».

این تحلیلگر سیاسی درخصوص حمایت کارگزاران از جهانگیری هم تصریح کرد: «اگر واقعا اسحاق جهانگیری نامزد کارگزاران باشد، نباید به عقلانیت در این حزب شک کرد؟ مگر نیروهای کارگزاران بچه دوساله‌اند؟ مطمئن باشید آنها هم می‌دانند که جهانگیری هیچ پایگاه اجتماعی‌‌ای ندارد. گفتم که همه این نام‌ها پوششی برای معرفی لاریجانی و ایجاد تحرک در بدنه اجتماعی اصلاح‌طلبان است».

کوشکی درپایان درخصوص اینکه چه‌طور می‌شود اصلاح‌طلبان که اکنون به صراحت می‌گویند از نامزد اصلاح‌طلب حمایت می‌کنیم، در پایان به سمت لاریجانی بروند، گفت: «برای اصلاح‌طلبان این رفتارهای متناقض عجیب نیست. مگر تا حالا ندیده‌ایم که موضوعی را بگویند و بر سر آن قسم بخورند و بعد از چندی دقیقا عکس آن را بگویند و عمل کنند؟ مگر در موضوع برجام چنین نکردند؟ مگر درمواجهه با بایدن همین کار را نکردند؟ تا پیش از انتخابات آمریکا می‌گفتند با ریاست‌جمهوری بایدن در آمریکا همه چیز حل می‌شود و اکنون می‌گویند بایدن هم آش دهن‌سوزی نبود. بازی رسانه‌ای تخصص اصلاح‌طلبان است. اصلاح‌طلبان در اردبیهشت‌ماه از علی لاریجانی رونمایی می‌کنند و در آن زمان آن‌قدر بازی رسانه‌ای می‌کنند که هیچکس یادش نمی‌آید یک روزی آنها می‌گفتند فقط با نامزد اصلاح‌طلب وارد میدان می‌شویم. سلبریتی‌‌هایی امثال مهناز افشار و حمیدفرخ‌نژاد نامزد نهایی اصلاح‌طلبان را در جامعه جا می‌اندازند. اصلاح‌طلبان به لاریجانی به شدت تمایل دارند زیرا برای آنها مطلوب‌ترین دولت، شبیه به دولت روحانی است زیرا هرچه‌قدر می‌خواهند آن را می‌دوشند و هیچ مسئولیتی هم نمی‌پذیرند و حتما چنین خواسته‌ای برای آنها فقط با لاریجانی محقق می‌شود»

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تلویزیون پرونده «پایتخت ۶» را همین امسال می بندد

س مارس 2 , 2021
تلویزیون خلاصه ۷ قسمتی «پایتخت ۶» را از عید مبعث پخش می کند و دو قسمت جدید این فصل را هم در روزهای ۲۹ و ۳۰ اسفند ماه از شبکه یک روی آنتن می برد. به گزارش خبر فوری به نقل از روابط عمومی صداوسیما، مدیر روابط عمومی معاونت سیما […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000