شمار فوتی‌های روزانه کرونا در کشور باز هم ۳رقمی شد

603cc3e375fd1_2021-03-01_14-07

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۸هزار و ۵۱۰ بیمار جدید کووید۱۹ و ۱۰۸ فوتی ناشی از این بیماری در کشور طی شبانه روز گذشته خبر داد.

دکتر سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۵۱۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۸۱۲ نفر از آنها بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۶۳۹ هزار و ۶۷۹ نفر رسید.

لاری ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۰ هزار و ۱۸۱ نفر رسید.

به گفته وی، خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۳۹۹ هزار و ۹۳۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

لاری ادامه داد: سه هزار و ۷۲۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تا کنون ۱۰ میلیون و ۹۱۲ هزار و ۴۰۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

به گفته وی، در حال حاضر ۱۱ شهرستان قرمز، ۳۲ شهرستان نارنجی، ۲۵۱ شهرستان زرد و ۱۵۴ شهرستان آبی هستند.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: شهرهای آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

شفیعی کدکنی: ما در احترام به دهخدا، کوتاهی کرده‌ایم

د مارس 1 , 2021
شفیعی کدکنی گفت: «دهخدا اگر به فرهنگِ دیگری تعلّق داشت، مردم آن فرهنگ، هرقدر هم عقب‌افتاده بودند، بیشتر از این‌که ما نسبت به او احترام قائلیم، احترام قائل می‌شدند.» به گزارش خبر فوری، محمدرضا شفیعی کدکنی، پیامی را برای دهمین مراسم بزرگداشت علامه علی‌اکبر دهخدا، شاعر، ادیب و بنیان‌گذار لغت‌نامه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000