در بدن کمتر از ۱۰ درصد جمعیت جهان آنتی بادی های کروناویروس وجود دارد

603ca0c8e2f25_603ca0c8e2f2a

یک محقق ارشد سازمان جهانی بهداشت گفت: در بدن کمتر از ۱۰ درصد جمعیت جهان آنتی بادی های کروناویروس وجود دارد.

"سمیه سوامیناتان" رئیس بخش سازمان جهانی بهداشت اظهار کرد: برآورد این سازمان نشان می دهد که کمتر از ۱۰ درصد جمعیت جهان در بدنشان آنتی بادی های کروناویروس جدید را دارند هرچند در برخی از محیط ها به ویژه در سکونتگاه های شهری با تراکم بسیار بالا ممکن است ۵۰ تا۶۰ درصد از جمعیت در معرض ویروس قرار گرفته باشند و در بدن آنان آنتی بادی وجود داشته باشد.

این محقق ارشد سازمان جهانی بهداشت همچنین معتقد است که تنها راه برای تحقق مصونیت جمعی، واکسیناسیون است.

به گفته وی، واکسن هایی که در حال حاضر تایید شده اند محافظت خوبی در برابر نوع شدید بیماری، بستری شدن در بیمارستان و مرگ ناشی از بیماری کووید-۱۹ ایجاد می کنند. در عین حال اثربخشی واکسن ها روی نوع خفیف بیماری و ناقلان خاموش کروناویروس در حال بررسی است.

از زمان آغاز همه گیری کووید-۱۹ در جهان بیش از ۱۱۴ میلیون نفر به این بیماری مبتلا شده و آمار فوتی ها نیز از ۲.۵ میلیون نفر فراتر رفته است.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ادعای تازه ترامپ درباره حمله به کنگره

د مارس 1 , 2021
سیاسی/ بین الملل دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا یکشنبه شب به وقت محلی، ادعاهای جدیدی درباره حادثه حمله به کنگره مطرح کرد. ترامپ در مصاحبه با «فاکس نیوز» گفت: چند روز قبل از وقوع حمله به کنگره، درخواست کرده بود ده هزار نیروی گارد ملی در اطراف این ساختمان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000