مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری ۵۰ تا ۵۵ درصد خواهد بود

سیاسی/ انتخابات 603c8cdc7798d_2021-03-01_10-12 یک چهره سیاسی اصولگرا عنوان کرد: در انتخابات ریاست جمهوری میزان مشارکت معمولا بالا است چون انتخابات ریاست جمهوری بر سرنوشت خانواده های ایرانی تاثیر دارد و من فکر می کنم مشارکت چیزی در حدود ۵۰ تا ۵۵ درصد خواهد بود.

ناصر ایمانی گفت: اگر رییسی بیاید باتوجه به سابقه و جایگاهی که دارد و طبق نظرسنجی های عمومی جایگاه او دیده شده و به مقدار زیادی مورد اجماع خواهد بود ولی اگر او نیایند اجماع به این شدت نخواهد بود و اجماع مشکل تر و پیچیده تر، خواهد بود.

ایمانی تاکید کرد: ابتدا باید دید چه کسانی کاندیدا هستند و سپس ببینیم اقبال مردم نسبت به آنها چگونه است.

ایمانی خاطرنشان کرد: باید به چینش کاندیداها توجه داشت و نمی توان به طور مطلق در مورد هر فردی اظهارنظر کرد. بستگی به ترکیب دارد و سپس می توان اظهارنظر کرد.

او در پایان گفت: در انتخابات ریاست جمهوری میزان مشارکت معمولا بالا است چون انتخابات ریاست جمهوری بر سرنوشت خانواده های ایرانی تاثیر دارد از این رو من فکر می کنم مشارکت چیزی در حدود ۵۰ تا ۵۵ درصد خواهد بود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

واکسن روسی در برابر جهش‌های مختلف ویروس کرونا مقاوم است

د مارس 1 , 2021
نتایج مطالعات نشان می‌دهد که واکسن کرونای "اسپوتنیک V"، ایمنی لازم را برای مقابله با جهش‌های جدید این ویروس فراهم می‌کند. بررسی‌های جدید که در مرکز تحقیقات ملی همه‌گیرشناسی و میکروب‌شناسی "گامالیا" در روسیه انجام شد، نشان می‌دهد واکسیناسیون مجدد با واکسن اسپوتنیک V تأثیر قابل توجهی در برابر جهش‌های […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000