نقاشی های ون‌گوگ در آسمان نقش بست

603bdf11b272d_603bdf11b2730 در جریان یک مراسم نورپردازی در چین، تابلو نقاشی «شب‌ پرستاره» ون‌گوگ بر آسمان شب نقش بست.

به گزارش خبر فوری به نقل از نشنال، صدها کوادکوپتر بر فراز دانشگاه «تیانجین» چین پرواز کردند تا با بازسازی آثار هنری «وینسنت ون‌گوگ» نقاش پست امپرسیونیست مشهور هلندی داستان زندگی این نقاش را روایت کنند.

در جریان این مراسم ۶۰۰ کوادکوپتر اشکال قابل تشخیصی همچون هلال ماه و نورهای مارپیچیِ تابلو مشهور «شب پرستاره» را ایجاد کردند.

خودنگاره‌های «ون‌گوگ»، «درخت توت در پاییز» و مجموعه تابلوهای نقاشی «گل‌های آفتابگردان» از دیگر آثاری بودند که به کمک نور بر آسمان شب نقش بستند.

به این ترتیب یک کمپانی ساخت کوادکوپتر به همراه دانشگاه «تیانجین» رکورد طولانی‌ترین اجرای متحرک به کمک کوادکوپترها را به ثبت رساندند. این برنامه ۲۶ دقیقه و ۱۶ ثانیه به طول انجامید.

با اینکه که برنامه در ۱۸ دسامبر انجام شد اما رکورد جهانی گینس ثبت این دستاورد را اوایل ماه جاری اعلام کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

نمایش عکس و سرامیک هایی از کشاورزی در مکزیک

ی فوریه 28 , 2021
نمایشگاه «دانه های هویت» با همکاری سفارت مکزیک در ایران و با موضوع کشاورزی سنتی در کشور مکزیک این روزها در موزه سرامیک فرزانه برگزار است. به گزارش خبر فوری، این نمایشگاه عکس و سرامیک با موضوع کشاورزی سنت های مکزیک، روز جمعه (۸ اسفندماه) با حضور و سخنرانی سفیر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000