افشای پایگاه سری ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی قدس اشغالی

سیاسی/ بین الملل 603ba8fab4c5a_603ba8fab4c5d عکس‌های گرفته شده توسط ماهواره‌های آمریکایی، پایگاه سری ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب غرب شهر قدس اشغالی را فاش کرد.

شرکت آمریکایی تصویربرداری ماهواره‌ای "پلنت لبز" (Planet Labs Inc) در تصاویر خود یک پایگاه سری نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه "بیت شیمش" واقع در نزدیکی قدس اشغالی برملا کرد.

به نوشته این روزنامه عبری زبان، پایگاه سری یاد شده در نقشه‌های رژیم صهیونیستی به شکل یک فضای باز و در نقشه‌های هواپیمایی به شکل یک منطقه بسته نشان داده می‌شود.

سایت " GlobalSecurity " نیز فاش کرد، داخل پایگاهی که در تصاویر دیده می‌شود، سه اسکادران جنگنده‌های موشک‌های زمین به زمین مدل "یاریحو" که قادر به حمل کلاهک هسته‌ای هستند، مشاهده می‌شوند.

همچنین خبرگزاری آسوشیتدپرس هفته گذشته تصاویری از توسعه و گسترش راکتورهای هسته‌ای "دیمونا" واقع در جنوب فلسطین اشغالی را افشا کرد.

پس از آنکه کنگره آمریکا در سال ۱۹۹۷ با تصویب قانونی، اعطای مجوز به ماهواره‌ها برای تصویربرداری از اراضی اشغالی با کیفیتی بالاتر از کیفیت مجاز در مجتمع‌های تجاری خارج آمریکا را ممنوع کرد، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا در حکمی به برخی شرکت‌های آمریکایی اجازه تصویربرداری ماهواره‌ای از اراضی اشغالی با کیفیتی بالا را داد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

عرضه ۱۰ میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در بورس انرژی در سال آینده

ی فوریه 28 , 2021
سیاسی/ مجلس نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای وزارت نفت را مکلف به فراهم کردن امکان عرضه و انجام معامله حداکثر ۱۰ میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در بورس انرژی در سال ۱۴۰۰ کردند. نمایندگان‌ مجلس در جلسه علنی بعدازظهر امروز یکشنبه مجلس و در جریان بررسی جزئیات لایحه بودجه در بخش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000