قضات و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها از پرداخت مالیات معاف شدند

603b3f6a627ca_603b3f6a627cd رئیس مجلس شورای اسلامی از معافیت مالیاتی اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و قضات در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، گفت: روز گذشته مباحثی درباره مالیات حقوق اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و همچنین قضات در صحن علنی مجلس مطرح شد.

وی بیان کرد: این مسئله مجدداً از نظر حقوقی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مشخص شد که به دو سوم آراء نیاز دارد و بنابراین تبصره به قوت خود باقی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین عصر روز گذشته پیشنهاد کمیسیون انرژی در مورد فروش یا عرضه سوخت صرفه‌جویی شده در بورس انرژی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بررسی‌ها نشان داد که این موضوع هم مطابق با قانون بوده و بر اساس این موضوع هم تصویب شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

شمار قربانیان کرونا از ۶۰ هزار نفر گذشت

ی فوریه 28 , 2021
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به فوت ۹۳ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور در شبانه روز گذشته، گفت: با این حساب مجموع قربانیان کرونا در کشور از ۶۰ هزار نفر گذشت. دکتر سیما سادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000